افرادی که انتخابات مجلس خبرگان را سیاسی می‌کنند، دین را نشانه گرفته‌اند

12:09 - 18 مرداد 1394
کد خبر: ۶۵۷۰۸
خبرگزاری میزان: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: افراد و گروه‌هایی که با اقوال و اعمال خود سطح انتخابات مجلس خبرگان را به کشمکش‌ها و کشاکش‌های سیاسی و جناحی تقلیل می‌دهند، هدفی جز ضربه وارد کردن به دین ندارند.
افرادی که انتخابات مجلس خبرگان را سیاسی می‌کنند، دین را نشانه گرفته‌اندآیت‌الله حسن ممدوحی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی میزان با انتقاد از افرادی که در تلاش هستند با اقوال و اعمال خود به انتخابات مجلس خبرگان رنگ و بویی سیاسی و جناحی بدهند، اظهار کرد: تحرکات برخی افراد و گروه‌ها برای سیاسی و جناحی کردن انتخابات مجلس خبرگان، مسبوق به سابقه است؛ اما نکته حائز اهمیت این است که تلاش مذبوحانه این افراد و گروه‌ها هیچگاه نتیجه‌بخش نبوده است.

وی با بیان اینکه مقام و جایگاه رفیع کنونی جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان به برکت دین‌مداری و تخلق به اخلاق الهی حاصل شده است، تصریح کرد: افراد و گروه‌هایی که قصد دارند سطح انتخابات مجلس خبرگان را به کشمکش‌ها و کشاکش‌های سیاسی و جناحی تقلیل دهند، هدفی جز ضربه وارد کردن به دین ندارند.

آیت‌الله ممدوحی با انتقاد از افرادی که بحث حضور افراد غیرمعمم در مجلس خبرگان را مطرح می‌کنند، گفت: منافع برخی افراد و گروه‌ها ایجاب می‌کند که اشخاصی غیرمتخصص و غیردینی در جایگاه  نمایندگی مجلس خبرگان قرار بگیرند، تا به این ترتیب آن‌ها به هدف شوم‌شان که همان زدودن دین از جامعه است، نائل شوند.  
  
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان خاطرنشان کرد: در ادوار گذشته نیز برخی افراد ناآگاه بحث حضور زنان در مجلس خبرگان را مطرح می‌کردند و برخی دیگر نیز پزشکان را هم جز خبرگان می‌دانستند؛ بنابراین در آستانه انتخابات مجلس خبرگان افراد ناآگاه بحث‌های خلاف و نامربوطی را مطرح می‌کنند که چندان قابل توجه نیست. 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *