گریم شخصیت‌های "دست به نقد" جذاب و متفاوت بود

7:57 - 17 مرداد 1394
کد خبر: ۶۵۲۷۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: طراح چهره پردازی"دست به نقد" گفت: طراحی گریم اثر و کاری مثل "دست به نقد" به دلیل داشتن شخصیت‌های بسیار زیاد،جذاب است و همکاری با "شهاب عباسی" نیز فرصت خوبی برایم بود.
شهرام خلج طراح چهره پردازی سریال "دست به نقد" با اشاره به طراحی گریم این مجموعه تلویزیونی در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون گفت: من در گذشته با "شهاب عباسی" همکاری‌های  بسیاری داشتم و خوشحالم که در سریال طنز "دست به نقد" توانستم دوباره همراه وی باشم.

وی درباره تفاوت گریم شخصیت‌های آیتمی "دست به نقد" با کارهای درام تصریح کرد:  همین که شما تا حدودی با فضای آن آیتم آشنا باشید می‌توانید به راحتی طراحی گریم را انجام دهید و گریم چنین آثاری بسیار متفاوت از یک سریال درام یا تاریخی است.
 
خلج ادامه داد: برای طراحی گریم شخصیت‌ها من با "شهاب عباسی" صحبت می‌کردم و با نظر وی این کار را انجام می‌دادم و خیلی نیازی به داشتن متن نداشتم.



این طراح گریم با اشاره به سال‌ها فعالیت هنری خود اظهارداشت: سالهاست که به صورت حرفه‌ای مشغول کار گریم در سریال‌ها با مضامین متفاوت هستم و به هیچ عنوان برای من فرقی نمی‌کند که طراحی گریم چه کاری را بر عهده دارم،به من بگویند گریم کاری را انجام دهم سعی می کنم آن را به نحو عالی کار را پیش ببرم.

وی درباره باور پذیری چهره ها در آثار سینمایی و تلویزیونی افزود: گریم باعث باور پذیری دو چندان یک اثر می‌شود به عنوان مثال برای باور پذیرتر شدن شخصیت‌ها در سریال "معمای شاه" گاه یک شخصیت را 10بار تست می‌زدم تا آن چیزی که می ‌خواهیم در بیاید.



خلج با اشاره به زیبایی‌های کار با "شهاب عباسی" خاطرنشان کرد: سالهاست که با "شهاب عباسی" دوست هستم و باید بگویم که وی فردی باهوش و خلاق است به همین خاطر به او ارادت خاصی دارم خوشحالم که با وی کار کردم.



 
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *