قیمت تمام شده هر کیلو مرغ چند است؟

4:00 - 17 مرداد 1394
کد خبر: ۶۵۲۷۰
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
خبرگزاری میزان: نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان خوراک دام و طیور گفت: قیمت تمام شده تولید هرکیلو مرغ زنده 4800 تومان است که در برخی موارد کیلویی 3200 تا 3500 تومان فروخته شد که مابه التفاوت آن زیان تولید کننده است.
به گزارش ، صفدر پیرمرادی با بیان اینکه سال گذشته 50 تا 60 هزار تن مرغ گوشتی صادر شد افزود : باتوجه به تولید حدود 3 میلیون تن مرغ گوشتی در کشور و مازاد تولید 1 میلیون و 200 هزار تنی، صادرات این میزان رقم بالایی نیست هرچند مشکلات منطقه ای و تحریم ها علت کاهش صادرات مرغ گوشتی بود که  امیدواریم با لغو تحریم ها، صادرات ما افزایش یابد.

نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان خوراک دام و طیور گفت: برای جلوگیری از زیان تولیدکنندگان مرغ گوشتی نیازمند فراهم شدن امکاناتی برای صادرات مازاد تولید هستیم.

وی با اعتقاد به این که صنعت مرغداری دین خود را متناسب با اقتصاد مقاومتی ادا کرده و نباید تولیداتش را با زیان بفروشد، گفت: برای اینکه تولید کننده زیان نبیند باید گوشت مرغ به قیمت هرکیلو 7000 تا 7500 تومان به دست مصرف کننده برسد.

وی ابراز امیدواری کرد دولت ترتیبی اتخاذ کند تا تولیدکنندگان مرغ گوشتی زیان نبینند چرا که در صورت ادامه این روند چرخه این صنعت بطور کلی متوقف می شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *