پاسخ ایران به ادعاهای جدید رسانه های آمریکایی درباره پارچین

14:21 - 15 مرداد 1394
کد خبر: ۶۵۰۱۵
دسته بندی: سیاست
خبرگزاری میزان: نمايندگي جمهوري اسلامي ايران در نيويورك با صدور بيانيه ای در پاسخ به برخي ادعاهای جديد در رسانه های آمريكايی مبنی بر عمليات پاكسازی در پارچين، اين ادعاها را مضحك و تكرار همان سناريوهاي تكراري و پوسيده اي دانست كه در گذشته بارها تكرار شده و هر بار واهي بودن آنها به اثبات رسيد.
پاسخ جمهوری اسلامی ایران به ادعاهای جدید رسانه های آمریکایی درباره پارچینبه گزارش ، نمايندگي جمهوري اسلامي ايران در نيويورك با صدور بيانيه ای در پاسخ به برخي ادعاهای جديد در رسانه های آمريكايی مبنی بر عمليات پاكسازی در پارچين، اين ادعاها را مضحك و تكرار همان سناريوهاي تكراري و پوسيده اي دانست كه در گذشته بارها تكرار شده و هر بار واهي بودن آنها به اثبات رسيد. 

نمايندگی كشورمان در اين بيانيه آورده است:

منطقه نظامی پارچين منطقه گسترده و وسيعی است كه مشتمل بر بخش های مختلف نظامی، صنعتی، اداری و مسكونی است و لذا انجام عمليات ساخت و ساز در آن امري طبيعي و جاري است.

از سوي ديگر در يك هفته گذشته به دليل نشست جاده در مقابل سد ماملو، كه در جوار پارچين بوده ولي ارتباطي با آن مجموعه ندارد، اقدامات مهندسي گسترده اي به منظور ترميم جاده صورت گرفته كه مستلزم تردد ماشين آلات سنگين راهسازي بوده است.

نمايندگي كشورمان در پايان از فضاسازي گسترده اي كه با اختصاص صدها ميليون دلار از سوي جريانات لابي عمدتا صهيونيستي، براي تخريب فضاي مثبت جهاني كه در پي برجام (JCPOA) ايجاد شده است، صورت مي گيرد اظهار تاسف نموده و تاكيد نموده است جمهوري اسلامي ايران بر اساس آموزه هاي ديني و دكترين هاي امنيتي خود هرگز به دنبال فعاليت هاي نظامي هسته اي نبوده و نيست و هيچ گاه به اقدامات غيرمتعارفي كه اكنون بخواهد آنها را با اين تعجيل جمع آوري نمايد دست نزده است.

چنين ادعاهايي كه پيش از اين بارها تكرار شده و هر بار بي اساس بودن آنها اثبات شده است، بيش از آنكه توجه كسي را جلب نمايد نشانگر عصبانيت و دست پاچگي مدعيان و در نتيجه بي اعتباري آنها مي باشد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *