مهلت 48 ساعته داعش برای اعدام گروگان کروات + فیلم

13:12 - 15 مرداد 1394
کد خبر: ۶۴۹۸۶
خبرگزاری میزان-خبرگزاری میزان: گروه تروريستی موسوم به "ولایت سینا" شاخه مصری گروه تروریستی داعش با انتشار فیلمی تهدید کرد، در صورتی که دولت مصر تا 48 ساعت آینده زنان‌ بازداشت شده را آزاد نکند، این شهروند کروات را اعدام خواهند کرد.
به گزارش گروه چند رسانه ای : در این ویدیو" تیموسلاو سالوبیک " شهروند کرواسی را نشان می دهد که در مقابل فردی که چهره خود را پوشانده و کاردی به دست دارد، زانو زده است و متنی را با این مضمون قرائت می کند: "من اهل کرواسی هستم. ۳۰ سال سن دارم و در شرکت فرانسوی سی جی جی ویژه خدمات نفتی شاخه قاهره کار می کنم. اگر دولت مصر ظرف ۴۸ ساعت زنان زندانی را آزاد نکند، ربایندگان، من را اعدام خواهند کرد". وزارت امور خارجه کرواسی پیش از این اعلام کرده بود که شهروند ربوده شده ۳۱ ساله، زمانی که عازم محل کار خود در یک شرکت فرانسوی بود، ربوده شده است.
شمال سینا پایگاه اصلی گروه تروریستی موسوم به "انصار بیت المقدس" است. این گروه بعدها نام خود را به ولایت سینا تغییر داد تا به این ترتیب سرسپردگی خود را به گروه تروریستی داعش در مناطقی از سوریه و عراق نشان دهد.گفتنی است انتشار تصاویر این تروریست داعشی چاقو بدست، بار دیگر تصاویر جان جهادی، قصاب خبرنگاران را که بتازگی از دست گروه داعش فرار کرده است، زنده کرد.

var s1 = new SWFObject('/media/player/flvplayer.swf','single','400','300','7');s1.addParam('allowfullscreen','true');s1.addVariable('file','/fileshttps://www.mizan.news/news/1394/5/15/65152_609.flv');s1.addParam('menu','false');s1.addVariable('width','400');s1.addVariable('height','300');s1.write('player1438848763216');


ناشناس
|
-
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
0
خدا لعنت کند داعش را با این جنایت هایی که انجام می دهند ان شاالله ریشه انها قطع می شود به امید خداوند متعال
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *