رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پشت‌پرده پرداخت یارانه‌ها/ نبود آمار معاملات خانه و خودروهای میلیاردی

5:15 - 14 مرداد 1394
کد خبر: ۶۴۶۱۱
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تأخیر دولت برای پرداخت یارانه ها را راهکاری برای پرداخت نشدن یارانه ها ماه های آتی در سال جاری دانست.

علیرضا خسروی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی میزان، با اشاره به تأخیر در پرداخت یارانه تیر ماه اظهار کرد: دولت با کمبود منابع مالی مواجه است، به این ترتیب می خواهد با تأخیر در پرداخت یارانه ها بتواند تا پایان سال یارانه یک یا دو ماه را پرداخت نکرده و کمبود منابع را جبران کند.

وی درباره نامشخص بودن برنامه دولت برای حذف یارانه ها ثروتمندان بیان کرد: تا زمانیکه دولت الکرونیک در محقق نشود دولت نمی تواند اطلاعات شفاف و روشنی درباره ساختار جمعیتی و توزیع درآمدی داشته نباشد.

نبود آمار معاملات خانه و خودروهای میلیاردی
نماینده سمنان در مجلس شورای اسلامی افزود: نبود آمار در بخش معاملات ملکی و خرید و فروش خودروهای گران قیمت افراد نیز از دیگر ضعف سیستم اطلاعاتی دولت است که هدفمند کردن و پردات یارانه ها را با چالش مواجه می کند.

خسروی در پاسخ به این پرسش که دولت تا چه زمانی چنین روندی را برای پرداخت یارانه پیش خواهد گرفت، تشریح کرد: در حال حاضر هدفمند کردن یارانه ها به صورت قانون مصوب شده و دولت مؤظف است آن را دنبال کند، به هر حال دولت یازدهم برنامه ریزی برای اصلاح پرداخت یارانه داشته باشد تا اهداف قانون مذکور محقق شود.



بازنشسته
|
-
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
0
0
پس بر چه اساس یارانه بازنشستگان قطع کردید {حق الناس }
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *