رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تاکید بر دریافت حکم قضائی برای هر نوع تخریب در منطقه 12 تهران/ امکان انتشار نام 64 خانه طرح نگین پایتخت را نداریم

13:04 - 13 مرداد 1394
کد خبر: ۶۴۱۹۵
خبرگزاری میزان: شهردار منطقه 12 تهران با تاکید بر دریافت حکم قضائی برای هر نوع تخریب در منطقه 12 تهران، گفت: امکان اطلاع رسانی عمومی درباره مکان و نام 9 خانه در دست تخریب و 55 خانه دیگر که تبدیل به پانسیون می شوند، وجود ندارد.
تاکید بر دریافت حکم قضائی برای هر نوع تخریب در منطقه 12 تهران/ امکان انتشار نام 64 خانه طرح نگین پایتخت را نداریم/ سه شنبهعابد ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، با اشاره به مجهول المالک بودن  تعداد 9 خانه موجود در منطقه 12 که قرار بر تخریب آنها است، خاطرنشان کرد: تخریب این خانه ها و هر خانه دیگری در منطقه 12 نیاز به حکم قضائی دارد. در نتیجه شهرداری تهران با در دست داشتن حکم قضائی اقدام به تخریب این خانه ها می کند.

وی با تاکید بر این که هیچ دستوری از سوی شهردار درباره تخریب 64 خانه در منطقه 12 تهران صادر نشده است، عنوان کرد: تضمین می دهیم هیچ تخریبی که منجر به نگرانی دوستداران میراث فرهنگی شود، صورت نمی گیرد.

شهردار منطقه 12 با اشاره به این که امکان اطلاع رسانی عمومی در مورد مکان و نام 9 خانه در دست تخریب و 55 خانه دیگر که تبدیل به پانسیون می شوند، وجود ندارد، اذعان کرد: اما هر تخریبی در این منطقه پیش از وقوع با هماهنگی میراث فرهنگی انجام می شود.

ملکی با اشاره به این که ممکن است از زمان آغاز طرح انضباط شهری در منطقه 12 تعدادی از خانه ها تخریب شده باشند، تاکید کرد: اما این تخریب ها ارتباطی به طرح انضباط شهری ندارد. باید این تخریب ها را به منظور کنترل مجوز بررسی کرد.

شهردار منطقه 12 در پایان تاکید کرد: از یک سال پیش تا کنون با مسئولان میراث فرهنگی به تشکیل جلسه و گفت و گو در مورد اجرای طرح نگین پایتخت پرداخته ایم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *