ناکامی دشمنان در شکست ایستادگی ملت یمن

21:50 - 11 مرداد 1394
کد خبر: ۶۳۹۷۳
خبرگزاری میزان: رییس جنبش انصارالله یمن: متجاوزان در عدن تلاش کردند، اراده ملت مقاوم و پایدار یمن را بشکنند و از آن به عنوان یک جنگ روانی استفاده کنند.
به گزارش به نقل از شبکه المسیره ، سید عبدالملک بدرالدین گفت: متجاوزان در عدن تلاش کردند اراده ملت مقاوم و پایدار یمن را بشکنند و از آن به عنوان یک جنگ روانی استفاده کنند اما واقعیت ها نشان داد که این ملت مسلمان و با ایمان شکست نمی خورد.
 
وی گفت: ملت یمن با احساس مسوولیت و پایداری بر همه مشکلاتی که از سوی آمریکا و اسراییل و سعودی و دوستانشان بوجود آمده فائق آمده اند.
 
با افزایش فشارهای دشمن، هوشیاری مردم یمن بیشتر شده است
 
سید عبدالملک بدرالدین فت: ملت یمن در موضع حق قرار دارد و از آبرو و شرافت خود دفاع می کند، بنابر این در مسیری قرار دارد که پیروز خواهد شد و این ملت دفاع مقدس و مشروعی را پیش گرفته است.
 
وی تحولات یمن را بخش کوچکی در تحولات بزرگ یمن عنوان کرد و گفت: اوضاع یمن نشان می دهد که هرچه دشمن بر فشارها و تجاوزاتش بیفزاید، مردم یمن هوشیارتر و بیدارتر می شوند.
 
دشمنان در یمن در باتلاقی بزرگ گرفتار شده اند
 
سید عبدالملک بدرالدین گفت: دشمن با همه وزن و امکانات خود با سرازیر کردن میلیاردها دلار و وارد کردن مزدورانی از سنگال و کشورهای دیگر و با تشکیل اتاق عملیات آمریکایی - سعودی - صهیونیستی و با هزاران حمله هوایی در طول شبانه روز تمام تلاش خود را کردند تا عدن را به دست آوردند اما نتایج بسیار اندکی به دست آوردند.
 
رییس جنبش انصارالله یمن گفت: این در حالی است که تجاوز به یمن در ماه پنجم خود است و ملت یمن در محاصره قرار دارند و امروز دشمن در باتلاقی بزرگ گرفتار شده است که این سنت تاریخ است که مظلوم پیروز می شود.
 
متجاوزان به یمن به دنبال منافع خود در این کشور هستند
 
عبدالملک بدرالدین گفت: متجاوزان به یمن به دنبال منافع خود در این کشور هستند، چرا که یمن دارای موقعیت راهبردی مهمی است اما آنها با دروغ پردازی سعی می کنند افکار عمومی را از هدف اصلی خود منحرف کنند.
 
رییس جنبش انصارالله یمن گفت: آمریکا سلاح های خود را به عربستان می فروشد، اسراییل و امارات هم دارای منافعی هستند و بی دلیل نیست که داعش را هم وارد معرکه کرده اند. ورود داعش به این جنگ، حقایق زیادی را فاش کرد اما برخی کر و کور و لال هستند و از حقایق سخنی نمی گویند.
 
امیران سعودی برای منصور هادی ارزشی قایل نیستند
 
عبدالملک بدرالدین گفت: متجاوزان به یمن که میلیاردها دلار هزینه کرده اند و خسارت های زیادی دیده اند، به دنبال سیطره بر سراسر یمن و به تسلیم واداشتن ملت یمن هستند و ادعاها در مورد ایجاد و حفظ امنیت ملی همسایگان یمن دروغی بیش نیست.
 
رییس جنبش انصارالله گفت: واقعیت این است که منصور هادی و تمامی وزیرانش برای امیران سعودی به اندازه یک لنگه کفش ارزش ندارند بلکه از آنها برای پیشبرد اهدافشان سود می برند و امیران سعودی با منصور هادی و وزیرانش در جلسات محرمانه بسیار بد برخورد می کنند.
 
سید عبدالملک بدرالدین در سخنان خود از تلاش دشمنان یمن به مشروعیت بخشی به عبدربه منصور هادی ، خبر داد.
 
وی اقدام عربستان در اعزام تروریست های القاعده به یمن را محکوم کرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *