آغاز تصویربرداری سریال"کیمیا"در گرجستان + عکس

17:13 - 11 مرداد 1394
کد خبر: ۶۳۷۹۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: تصویربرداری فصل سوم سریال "کیمیا"به کارگردانی جواد افشار در شهر تفلیس گرجستان آغاز شد.
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون سریال 110 قسمتی "کیمیا"به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی جواد افشار فاز سوم تصویربرداری را پشت سر می‌گذارد و عوامل تولید این روزها در کشور گرجستان و شهر تفلیس تصویربرداری خود را ادامه می‌دهد.
 
در فاز 3 این سریال که در گرجستان می‌گذرد در حدود 70 بازیگر جدید به مجموعه اضافه شدند که از این تعداد 15 نقش، اصلی و مابقی کاراکتر‌ها فرعی هستند. رضا کیانیان و پوریا پورسرخ جلوی دوربین رفته‌اند و بازی خود را در این کشور آغاز کردند. در بخش‌های خارج از ایران در کنار رضا کیانیان، نیکی کریمی، مهراوه شریفی‌نیا، پوریا پورسرخ و مهراوه شریفی‌نیا یک بازیگر فرانسوی‌الاصل هم بازی کند.



بنابراین گزارش، بخش‌هایی از این سریال زندگی کیمیا در دوران دفاع مقدس را به نمایش می‌گذارد که اتفاقات آن در جنوب کشور و در خرمشهر رخ می‌دهد. در این بخش از سریال مقاومت مردم خرمشهر و دلاوری‌های فرماندهان جنگ روایت می‌شود. این سریال در مرحله اول زندگی کیمیا را پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نشان می‌دهد، در مرحله دوم به زمان جنگ می‌پردازد و مرحله سوم، زندگی این زن در دوران معاصر را به نمایش می‌گذارد.
 
در سریال"کیمیا" دغدغه‌های چند نسل به نمایش گذشته می‌شود و در مقطعی تحولات جامعه باعث می‌شود کیمیا در مقابل پدرش بایستد. او پرسشگر و معترض است و پدری دارد که نظامی، منضبط و پایبند به قانون است، اما سیر حوادث باعث می‌شود کیمیا با تلاشی خستگی‌ناپذیر درصدد نجات خانواده بر آید و به زنی مقاوم و استوار تبدیل شود.
 
در این سریال، مهراوه شریفی‌نیا نقش کیمیا را بازی می‌کند و بعد از سال‌ها بار دیگر این بازیگر در کنار مادرش آزیتا حاجیان در نقش یک مادر و دختر ظاهر می‌شوند.
 
از دیگر بازیگران مجموعه می‌توان به حسن پورشیرازی، مهدی پاکدل، مهدی سلطانی، رضا توکلی، سیدمهرداد ضیایی، حسن جوهرچی، بیوک میرزایی، کورش زارعی، سودابه بیضایی، آشا محرابی، میرطاهر مظلومی، شهین تسلیمی، پوریا پورسرخ،‌ سوگل طهماسبی، محمدعلی شادمان، حسین توشه، عاطفه رضوی، مالک سراج، حسن تسعیری، محمود مقامی، عطا عمرانی، نسرین نکیسا، فریبا طالبی، مهتاب ثروتی، علی منجزی، روح‌الله کمانی، نوید خدا‌شناس، میرفرخ هاشمیان، هاجر سراج و علی افشار اشاره کرد. حامد بهداد، نیکی کریمی و رضا کیانیان هم در این سریال نقش‌های ویژه‌ای را بازی می‌کنند.
 
قرار است که پخش سریال"کیمیا" از ابتدای فصل پاییز آغاز شود.
 
این سریال به سفارش گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دوم و با حمایت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس تولید می‌شود و دیگر عوامل اصلی آن عبارتند از: نویسندگان مسعود بهبهانی‌نیا و زهرا پارسافر، سرپرست گروه کارگردانی فرید سجادی حسینی، مدیر برنامه‌ریزی امیر سلیمانی، دستیاران کارگردان داوود باقری و افشین عمرانی، مدیر تصویربرداری علیرضا رنجبران، مدیر صدابرداری فرشید احمد، مشاور و مدیر هنری محمدرضا شجاعی، طراحان صحنه و لباس بهزاد جعفری و محمدحسین کرمی، طراح گریم امیر اسکندری، آهنگساز آرمان موسی‌پور، مدیر تولید فرشید رئوفی، جلوه‌های ویژه می‌دانی محسن روزبهانی، تدوین خشایار موحدیان و سودابه سعیدنیا، صداگذار بابک شکیبا و امین شریفی، عکاس حسن هندی.
 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *