انتشار ناقص سخنانم در سایت خبری صدا و سیما "غیر اخلاقی" و "مغایر با امنیت ملی" است

10:30 - 11 مرداد 1394
کد خبر: ۶۳۷۶۴
دسته بندی: سیاست
خبرگزاری میزان: مذاکره کننده ارشد کشورمان از اينكه محتوای يك جلسه خصوصی و كاری با شورای خبر صدا و سيما به صورت ناقص، مخدوش و با اغلاط فراوان محتوايی و نگارشی، اظهار شگفتی كرده و چنين امری را غيرحرفه ای و غيراخلاقی دانست.
به گزارش ، سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین المللی وزیر امور خارجه و عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی ایران با گروه 1+5  طی اظهاراتی از اينكه محتوای يك جلسه خصوصی و كاری با شورای خبر صدا و سيما به صورت ناقص، مخدوش و با اغلاط فراوان محتوايی و نگارشی، در سايت خبری صدا و سيما منتشر شد اظهار شگفتی كرده و چنين امری را نه تنها غيرحرفه ای و غيراخلاقی، بلكه يك خلاف بين اداری و مغاير با منافع و امنيت ملی دانسته و خواستار پيگيری آن از سوي مقامات عالی سازمان صدا و سيما گرديد.

گفتني است سايت خبري صدا و سيما با فاصله كوتاهي خبر مزبور را از سايت برداشته و توضيح داد "مطالبی که به نقل از دکتر سید عباس عراقچی معاون وزارت امورخارجه در نشست با مسئولان معاونت خبر روی خروجی قرار گرفت ناشی از یک خطای برداشت بوده است".

خبرگزاری صداوسیما تاكيد كرده است "این مطلب که تلفیقی از اطلاعات درست و نادرست است قابل استناد نیست. با اين حال مطلب مزبور بلافاصله توسط سايتهاي مختلف بازنشر شد".

عراقچي همچنين با اشاره به اينكه يكي از مزاياي تيم مذاكره كننده انسجام داخلي و همدلي همه اعضاي تيم بود، از نقش آقاي حسين فريدون در انجام وظيفه سخت هماهنگي تمامي دستگاه ها، ارائه مشورت، انتقال مطالب و تقويت انسجام و همبستگي تيم مذاكره كننده تقدير کرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *