ضرورت توجه ویژه به تکمیل اردوگاه زندانیان آذربایجان شرقی

14:37 - 10 مرداد 1394
کد خبر: ۶۳۴۲۵
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: در راستای برگزاری نشست تخصصی مدیران کل استانی با معاون و مدیران کل حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان، اولین جلسه با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد.

ضرورت توجه ویژه به تکمیل اردوگاه زندانیان آذربایجان شرقیبه گزارش و به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها، در این نشست که با هدف تسریع در اجرای سیاستها و برنامه های سازمان و تعامل بیشتر ادارات کل ستادی و استانی برگزار می گردد، قهرمانی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندانهااظهار داشت: مدیران کل استان ها طبق برنامه زمانبندی شده تا پایان سال در این جلسات شرکت می کنند. در این جلسات ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اجرای برنامه ها و اقدامات استان از سوی مدیران کل استانی و ستادی، به بحث و بررسی در خصوص چالش ها و راهکارهای برون رفت پرداخته خواهد شد.


در این جلسه در ابتدا مدیرکل زندانهای استان آذربایجان شرقی با اظهار خرسندی از برگزاری این جلسه که امکان تعامل بیشتر را برای مدیران استانی و ستادی فراهم خواهد کرد، گزارشی از عملکرد استان در حوزه های مختلف مالی، اداری، آموزشی پژوهشی و نوسازی و تحول اداری را ارایه نمود و در ادامه پاره ای از مشکلات استان در بخشهای مذکور را بیان کرد .همچنین درخواست توجه ویژه سازمان به تأمین اعتبار لازم جهت تکمیل ساختمان اداره کل و اردوگاه و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز اردوگاه دراین جلسه مطرح شد.

در ادامه مدیران کل حوزه معاونت به بیان نقاط قوت و ضعف و تفسیر عملکرد استان از منظر ستادی پرداختند و راهکارهایی را جهت تقویت برنامه های استان پیشنهاد نمودند. جلسه با جمع بندی معاون توسعه مدیریت و منابع و بیان انتظارات ایشان از ادارات کل ستادی و استانی در پیشبرد اهداف سازمان و بخصوص تقویت منابع انسانی به پایان رسید.

گفتنی است این نشست با حضور مدیرکل، معاون و مسئول واحد آموزش زندانهای استان آذربایجان شرقی در محل دفتر آموزش و پژوهش سازمان زندانها تشکیل شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *