استاد "پرویز بهرام"از بزرگان هنر دوبله است/بزرگداشت وی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود

8:25 - 10 مرداد 1394
کد خبر: ۶۳۳۶۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: دوبلور پیشکسوت سیما گفت: مراسم بزرگداشت "استاد پرویز بهرام" به منظور یک عمر تلاش وی و به همت موسسه فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.
بیژن علیمحمدی دوبلور پیشکسوت سیما با اشاره به بزرگداشت"استاد پرویز بهرام"در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون گفت: "پرویز بهرام"هنرمند بزرگ و چهره ماندگار این هنر ویکی از اساتید بزرگ دوبله و جزء گروه های اولی هستند که وارد این حرفه شدند.
 
وی افزود: منتها این اواخربه خاطر داشتن بیماری مدت ها نتوانستند فعالیت کنند و اهل هنر به دلیل این اتفاق بسیار ناراحت شده و تصمیم گرفتند که هر وقت از بستر بیماری رها شدند از وی تقدیر کنند.
 
این دوبلور توانای کشورمان ادامه داد: با پیگری هایی که انجام شد چندی پیش وزیر فرهنگ و ارشاد در مراسمی از وی تقدیر کرد و به استاد بهرام مدرک دکتری هنری دادند که در همان مراسم از استادان "احمد رسول زاده"،"منوچهر اسماعیلی"و "جلال مقامی"به پاس یک عمر فعالیت هنری تقدیر و تشکر شد.
 
علیمحمدی با اشاره به مراسمی که قرار بوده در فرهنگسرای ارسباران برگزار شود،اظهارداشت: این مراسم از سوی موسسه فرهنگی هنری شهرداری تهران با حضور بزرگان دوبله دو هنرمندان نام آشنا برگزار خواهد شد تا از استاد بهرام به پاس سال ها تلاش تقدیر شود.

وی درباره برگزاری این مراسم افزود: البته باید به این نکته اشاره کنم که موسسه فرهنگی هنری شهرداری تهران طی یک جلسه ای با ما به توافق هایی مبنی بر حضور بزرگان در این مراسم رسیدیم که به امید خدا شاهد مراسمی باشکوه در روز شنبه در فرهنگسرای ارسباران خواهیم بود.

علیمحمدی خاطر نشان کرد: امیدوارم این کار منشاء خیری برای مراسم های تقدیر و تشکر های بعدی درآینده باشد و ما تمام تلاش خود را برای برگزاری این جشن با شکوه که برای "استاد بهرام" در نظر گرفته شده است،خواهیم داشت.


 
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *