همه هنرمندان "کوی نشاط"خود متعلق به قومیت های متفاوت هستند

9:04 - 10 مرداد 1394
کد خبر: ۶۳۳۵۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: بازیگر برنامه های طنز رادیو گفت: بازیگران "کوی نشاط"همگی به خطه و شهرهایی با قومیت های متفاوت تعلق دارند و به همین دلیل بوده که وقتی با قومیت ها شوخی می کنیم کسی ناراحت نمی شود.
علیرضا تابان بازیگر طنز"کوی نشاط"در خصوص فضای این برنامه و استقبال مردم ازآن در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون گفت: به یاد دارم که برنامه طنز"کوی نشاط" در روزهای ابتدای کار خود چیزی حدود 50مخاطب داشت و تعداد کمی از مردم به این برنامه گوش می دادند و آن را می شناختند،اما الان خدا را شکر از طریق پیامک این برنامه،چیزی حدود 4هزار مخاطب "کوی نشاط"را دوست داشته و آن را جزءکارهای محبوب رادیویی می دانند.
 
وی با اشاره به شوخی با هر قومی دراین برنامه رادیویی افزود: در "کوی نشاط" با هر لهجه و قومی شوخی می کنیم و به خاطر ندارم که افراد زیادی از ما رنجیده باشند و گاه در طول یک برنامه در پیامک هایی که می رسد این درخواست از ما می شود که با قوم آنها هم شوخی کنیم.  
این بازیگر طناز رادیویی درباره لهجه های به کار رفته در برنامه نیز گفت: ما سعی می کنیم در این برنامه از بازیگرانی استفاده کنیم که خودشان به یک خطه و شهر تعلق دارند و از لهجه آنها برای همان شهر استفاده می شود تا لهجه را بشناسند چون قرار نیست کسی در این برنامه لهجه ای را تقلید کند.

تابان تصریح کرد: در برنامه "کوی نشاط"هنرمندان جوان در کنار پیشکسوتان مشغول به ایفای نقش هستند و به همین دلیل من رادیو را به شدت دوست دارم و آن را خانه دوم خود می دانم.

تابان با اشاره به حضورش در عرصه تصویرتصریح کرد: سال 78 در یک سریال مناسبتی با نام "جزیره ای درخشکی" در کنار پیشکسوتان به ایفای نقش پرداختم.ولی کار با صدا را عاشقانه دوست دارم و از سن 6سالگی شنوده حرفه ای رادیو بودم.

وی خاطرنشان کرد:خوشحالم که با این برنامه در خدمت مردم عزیزم هستم و از آنها به دلیل همراهی این اثر تشکر می کنم.


 
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *