رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

یک شرکت ایرانی از لیست تحریم‌های اتحادیه اروپا خارج شد

14:48 - 08 مرداد 1394
کد خبر: ۶۳۱۵۷
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
خبرگزاری میزان: وزارت خزانه داری انگلیس روز هفتم مردادماه با انتشار بیانیه ای با عنوان مقررات تحریم های مالی، از لغو تحریهای اتحادیه اروپا علیه شرکت پتروپارس خبر داد.
به گزارش ، این وزارتخانه وزارت خزانه داری انگلیس در مقدمه  بیانیه سه صفحه ای مقرارت تحریمهای مالی خود آورده است که دارایی هایی مربوط به اشخاص حقیقی و حقوقی یاد شده در این پیوست دیگر مسدود نخواهد بود و شامل تحریمها نمی شوند.

بر اساس این بیانیه، تحریمهای شرکت عملیات و مدیریت پتروپارس (PETROPARS OPERATION & MANAGEMENT COMPANY) و شرکت مهندسی منابع پتروپارس (PETROPARS RESOURCES ENGINEERING LTD) لغو می شوند.

در جزئیات قانون گذاری بیانیه سه صفحه ای وزارت خزانه داری انگلیس آمده است که حکم قضاوت دادگاه عمومی اتحادیه اروپا پنجم ماه مه امسال (سه شنبه، ١٥ اردیبهشت ماه) درباره شرکت پتروپارس و غیره در مجله رسمی اتحادیه اروپا منتشر شد.

بر اساس این بیانیه، حکم دادگاه عمومی اتحادیه اروپا همه تحریمهای مربوط به شرکت مدیریت و عملیات پتروپارس آریا کیش و شرکت مدیریت منابع پتروپارس با مسئولیت محدود را ملغی می کند.

اطلاعات این بیانیه حاکی از آن است که به مدت ٢ ماه و ١٠ روز برای حکم دادگاه عمومی اتحادیه اروپا درخواست بازنگری مطرح نشد از این رو حکم لغو تحریمهای این شرکت اجرایی می شود.

در این بیانیه آمده است که شرکت مدیریت و عملیات پتروپارس آریا کیش و شرکت مدیریت منابع پتروپارس با مسئولیت محدود به طور کامل از فهرست تحریمهای اتحادیه اروپا خارج می شوند و دارایی های آنها دیگر مسدود نخواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *