تکذیب قصد ایران برای خرید هواپیماهای روسی

12:34 - 08 مرداد 1394
کد خبر: ۶۳۱۳۱
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
خبرگزاری میزان: سازمان هواپيمايي كشوري خبری با عنوان «ايران به دنبال خريد هواپيماهاي روسي است» به نقل از سرپرست سازمان هواپيمايي كشوري را تكذيب كرد.
به گزارش ، در پي انتشار خبري تحت عنوان "ايران به دنبال خريد هواپيماهاي روسي است" به نقل از سرپرست سازمان هواپيمايي كشوري كه صبح امروز به ادعاي خبرگزاري روسي اسپوتينك، منتشر شد؛ روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري اعلام مي دارد: سرپرست سازمان هواپيمايي كشوري هيچگونه اظهارنظري درباره خريد هواپيماهاي روز در گفت‌وگو با هيچ يك از رسانه‌هاي كشور روسيه انجام نداده است.

براساس اين گزارش سازمان هواپيمايي كشوري براي خريد ناوگان هواپيمايي كشور تمام گزينه‌هاي پيش رو را به دقت بررسي مي‌كند و به طور حتم تمام امكانات و انتخاب‌هاي خود را در قالب يك كشور يا شركت هواپيماساز محدود نخواهد كرد.

همچنين سازمان هواپيمايي كشوري تمام پيشنهادهاي مطرح شده در زمينه تامين ناوگان جديد را به دقت بررسي كرده و با رعايت تمامي جوانب فني و ايمني نسبت به وارد كردن هواپيماهاي جديد با توجه به نيازهاي حمل و نقل داخلي، منطقه اي و بين المللي اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

در حال حاضر با توجه به لغو تحريم‌ها، بازار بسيار گسترده‌اي در مقابله ايرلاين‌هاي ايراني براي خريد هواپيما وجود دارد، برهمين اساس سازمان هواپيمايي كشوري با انجام مذاكراتي با شركت‌هاي بزرگ هواپيماسازي دنيا سعي در جذب ايرلاين‌هاي ايراني براي خريد هواپيماهايشان دارند. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *