قتل هولناک پدر به خاطر تعمیر لوله آب

13:28 - 08 مرداد 1394
کد خبر: ۶۳۱۲۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: یک مرد اهل " میزری " پدر 74 ساله خود را به قتل رساند .
قتل هولناک پدر به خاطر تعمیر لوله آب/قاتل:پدرم دائم مرا سرزنش می‌کرد، او را کشتمبه گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، یک مرد اهل " میزری " پدر 74 ساله خود را به قتل رساند .

 " کیلی وب " 44 ساله پس از یک بحث و جدال با پدرش به طور وحشیانه به او حمله ور شد و باعث مرگ او شد .

پلیس که پس از دریافت تماس " وب " خود را به محل جرم که خانه این دو در "کرند ویو میزری " بود رساند، در گزارش خود گفت : قربانی نیمه جان را که بیهوش بر روی زمین افتاده بود یافتند و بلافاصله او را به بیمارستان انتقال دادند اما پس از چندی جان خود را از دست داد .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که "وب " و پدرش " فرانکلین وب " در ساعات پایانی شب شنبه بر سر تعمیر کردن لوله ‌ای که نشتی داشت با یکدیگر بحث کردند و  " فرانکلین "پسرش را در هنگام انجام کار سرزنش کرد و گفت : که از او راضی نیست .

" وب" که از سرزنش های پدر عصبانی شده بود با خشمی غیر قابل کنترل بطری شیشه ای را برداشت و به طرف پدر حمله ور شد و پدر که توان دفاع از خود را نداشت از پشت به زمین افتاد و با اصابت سرش به صندلی آشپز خانه نقش بر زمین شد .

پلیس در ادامه افزود: " وب " در توصیف حمله ی وحشیانه اش به مأموران گفت که من می خواستم در تأیید حرف های او ثابت کنم که چه پسر بدی هستم به همین دلیل بر روی سر پدر که بر روی کف آشپزخانه افتاده بود پریده و دستش را بر روی گلویش گذاشت و این خفه کردن  به مدت 12 دقیقه  طول کشید سپس زمانیکه این پسر بی رحم متوجه شد که پدرش بیهوش شده، سراسیمه با پلیس تماس گرفت و از پلیس درخواست کمک کرد.

" وب " که به اتهام قتل پدر در بازداشت به سر می برد به پرداخت 100/000 دلار جریمه نقدی محکوم شد و برای محاکمه در دادگاه باید حاضر شود .



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *