انتقال مددجویان قزلحصار به مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ و اردوگاه فشافویه

9:58 - 08 مرداد 1394
کد خبر: ۶۳۰۹۲
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: سلیمانی از آغاز انتقال بخشی از زندانیان ندامتگاه‌های قزلحصار و رجایی شهر کرج به تهران خبرداد.

انتقال مددجویان قزلحصار به مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ و اردوگاه فشافویهبه گزارش گروه حقوقی و قضایی میزان به نقل از روابط عمومی سازمان زندانها و اقدامات تامینی، سهراب سلیمانی درحاشیه آیین راه اندازی شبکه فاضلاب ندامتگاه های قزلحصار و مرکزی کرج افزود: اداره کل زندان های تهران برای ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان های قدیمی، ساخت و تکمیل دو اردوگاه و مجتمع ندامتگاهی در سال های اخیرآغاز کرد.

وی اظهار داشت: برهمین اساس از اوایل هفته جاری، انتقال بخشی از زندانیان جرایم مواد مخدر ندامتگاه قزلحصار کرج به اردوگاه فشافویه تهران آغاز شده، ضمن آنکه انتقال زندانی از تهران به ندامتگاه قزلحصار متوقف شد.

سلیمانی پیش بینی کرد با تکمیل اردوگاه فشافویه، بخش عمده زندانیان ندامتگاه قزلحصار به این اردوگاه انتقال یابد.

مدیرکل زندان های استان تهران همچنین گفت: با راه اندازی چهارمین فاز، زندان شماره چهارمجتمع بزرگ ندامتگاهی تهران بزرگ بخشی از زندانیان ندامتگاه های رجایی شهر کرج و اوین تهران به این مجتمع انتقال می یابد که انتقال زندانیان از رجایی شهر به تهران آغاز شده است.

وی بیان کرد که مجتمع بزرگ ندامتگاهی تهران برای انتقال زندانیان، ندامتگاه های قدیمی به این مکان تکمیل می شود.

سلیمانی با اشاره به اینکه تکمیل اردوگاه فشافویه و مجتمع ندامتگاهی تهران بزرگ با جدیت دنبال می شود، گفت: طبق پیش بینی درسالهای آتی تمام مجموعه ندامتگاه قزلحصاربه تهران انتقال می یابد. وی در بخش دیگری از سخنانش به طرح های آموزشی در زندان های استان تهران و کشور اشاره کرد و افزود: طبق تفاهم نامه بین رییس سازمان زندانها و وزیر آموزش وپرورش، طرح آموزشی در تمام زندان های کشور اجرایی می شود.

مدیرکل زندان های تهران اظهار داشت: براساس این تفاهم نامه ، آموزش وپرورش به صورت مستقیم طرح آموزشی مقاطع مختلف تحصیلی در زندان های کشور اجرا می کند.

وی همچنین از انعقاد تفاهم نامه دیگر با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشوردرخصوص اجرای طرح آموزش و تولید صنایع دستی در زندان ها خبرداد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *