مستندات لازم برای محکوم کردن دولت فرانسه در پرونده خون‌های آلوده وجود دارد

17:37 - 06 مرداد 1394
کد خبر: ۶۲۷۵۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با تاکید بر این که مستندات لازم برای محکوم کردن دولت فرانسه و شرکت خاطی درباره خون‌های آلوده وجود دارد، گفت: مردم ما حاضر نیستند ماشین‌های فرانسوی را سوار شوند و در عوض آن هموطنان شان آلوده به ایدز باشند.
با وجود پرونده خون های آلوده مردم حاضر به استفاده از ماشین فرانسوی نیستند/ وجود مستندات کافی برای محکوم کردن دولت فرانسهبه گزارش خبرنگار اجتماعی ، علی صابری در یکصد و هفتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پرونده خون‌های آلوده و ورود وزیر امور خارجه فرانسه به کشورمان، گفت: برخلاف اظهارنظر وزیر بهداشت مستندات لازم برای محکوم کردن دولت فرانسه و شرکت خاطی در مورد خون‌های آلوده وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه پاسخی که برای پروژه خون‌های آلوده وجود دارد کاملا حقوقی است، عنوان کرد: صحبت‌های وزیر بهداشت است که ما را متهم به کارشکنی در عرصه دیپلماسی می کند، بد است.

صابری با اشاره به مستندات و مدارک موجود در مورد خون‌های آلوده تاکید کرد: داوری در این بخش را به مردم می‌سپاریم. مردم ما حاضر نیستند ماشین‌های فرانسوی را سوار شوند و در عوض آن هموطنانشان آلوده به ایدز باشند.

این عضو شورای شهر تهران در پایان با تاکید بر این که با عزم دولت و تعامل قوه مجریه و قضاییه؛ پیگیری‌های لازم در مورد پرونده خون‌های آلوده ادامه داشته باشد بر برخورد با مسببین اصلی این پرونده تاکید کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *