تهدید عجیب دروازه‌بان مازاد تیم پرسپولیس!

10:50 - 06 مرداد 1394
کد خبر: ۶۲۵۸۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان: دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس که در لیست مازاد برانکو قرار گرفته به تازگی به محل تمرین این تیم رفت و از محمود خوردبین و کریم باقری خواست به مشکلش رسیدگی کنند.
به گزارش گروه ورزشی ، مسعود همامی هنوز یک سال دیگر با باشگاه قرارداد دارد اما با توجه به بی میلی برانکو، پرسپولیسی‌ها نه با همامی تسویه می‌کنند و نه رضایتنامه این دروازه بان را می‌دهند و همین بلاتکلیفی حسابی وی را عصبانی کرده است.

ظاهرا دلیل برخورد تند و قاطع همامی به این موضوع برمی‌گردد که مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌خواهند کاری کنند تا این دروازه‌بان خسته شده و طلب خود را ببخشد! 

همامی هم متوجه این قضیه شده و در مصاحبه با رسانه ها اعلام کرده تا ریال آخر پول قرارداد خود از پرسپولیس را می گیرد ولو آنکه یک سال فوتبال بازی نکند. همامی به همراه محمد عباس‌زاده که او هم شرایط مشابهی دارد تهدید کرده‌اند اگر تا امروز تکلیف آنها مشخص نشود به ورزشگاه درفشی‌فر رفته، لباس ورزشی پوشیده و تمرین خواهند کرد.

مسعود همامی 150 میلیون بابت فصل گذشته و همین طور 100 میلیون تومان هم بابت پرداخت پول رضایتنامه به پیکان و در مجموع 250 میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس طلبکار است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *