منتظر ترجمه گزارش هسته ای هستیم

9:10 - 06 مرداد 1394
کد خبر: ۶۲۵۳۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترجمه ای از گزارش هسته ای برای مجلس فرستاده شد اما این ترجمه نیاز به بازنگری داشت، گفت: منتظر ترجمه گزارش هسته ای هستیم.
عملیات مرصاد عامل تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش، محمدحسن ابوترابی‌فرد در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 6 مرداد) مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه را بر عهده داشت گفت: ترجمه ای از گزارش هسته ای برای مجلس فرستاده شد اما این ترجمه نیاز به بازنگری داشت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس ادامه داد: بنابراین آن ترجمه را فرستادیم تا اصلاحات لازم روی آن انجام شود.

وی تأکید کرد: بنابراین منتظریم ترجمه ای مجدد در اختیار نمایندگان قرار گیرد.

ابوترابی در ادامه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز عملیات مرصاد اظهار کرد: پنجم مردادماه سالروز عملیات افتخارآفرین و عزت‌بخش مرصاد و خلق حماسه بزرگ برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی و مبارزه با جریان نفاق به دست توانای فرزندان سلحشور ایران اسلامی است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعاً یاد و نام رزمندگان پرتوان این عملیات و جانبازان افتخارآفرین به ویژه شهدای عالیقدر عملیات مرصاد را گرامی می‌داریم و برای خانواده معزز و مکرم آنان از خداوند سبحان آرزوی عزت و سعادت داریم.

نایب‌رئیس مجلس افزود: لازم می‌دانم بدین مناسبت محضر همکار ارجمندم دکتر مظفر که مفتخر است که 3 برادر گرانقدرشان در این عملیات غرورآفرین به مقام رفیع شهادت نائل شدند، عرض تبریک و تسلیت داشته باشم و خدمت یکایک همکاران عزیز به ویژه رزمندگان و جانبازان،‌ خانواده مکرم شهدا عرض ادب داشته باشم.




احسان
|
-
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
0
لعنت بر مسعود رجوی
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *