آزادی 40 زندانی جرایم غیرعمد در 4 ماهه نخست امسال

8:48 - 06 مرداد 1394
کد خبر: ۶۲۵۲۱
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: زینی پور از آزادی 40 زندانی جرایم غیرعمد در 4 ماهه نخست امسال خبرداد و گفت: سال گذشته نیز 225 زندانی جرایم غیرعمد با کمک خیران به آغوش خانواده بازگشتند.
آزادی 40 زندانی جرایم غیرعمد در 4 ماهه نخست امسال
«سید نظر زینی پور» در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان با بیان اینکه در حال حاضر 262 زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌ به سر می‌برند، گفت: امسال سه جشن گلریزان در استان برگزار شد که در مجموع 88 میلیون و 500 هزار تومان در این جشن‌ها جمع آوری شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته این ستاد 225 زندانی را با 23 میلیارد تومان بدهی به آغوش خانواده برگرداند، افزود: مبلغ 8 میلیارد تومان از این کمک‌ها توسط خیران اختصاص پیدا کرد و 15 میلیارد تومان هم از محل گذشت شکات تامین شد.

مدیرعامل ستاد دیه کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: در چهار ماهه نخست امسال برای آزادی 40 زندانی جرایم غیرعمد 800 میلیون تومان از محل تعهدات و کمک‌های نقدی اختصاص یافت و 100 میلیون تومان نیز از محل گذشت شکات تامین شد.

 زینی پور با بیان اینکه جرایم غیرعمد در این استان به ترتیب مالی، دیه و مهریه است، اظهارکرد: متاسفانه امسال آمار زندانیان استان روبه افزایش بوده که در جرایم عمدی 600 نفر و در جرایم غیرعمد 50 نفر افزایش داشته‌ایم . 

وی به رعایت قانون راهنمایی و رانندگی برای همه تاکید کرد، و گفت: در موضوع مهریه نیز با فرهنگ سازی صورت بپذیرد تا آمار زندانیان جرایم غیرعمد کاهش یابد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *