رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پنج میلیون زائر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس دیدن کردند

3:50 - 06 مرداد 1394
کد خبر: ۶۲۴۸۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان: دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت:پنج میلیون زائر سال 93 در قالب اردوهای راهیان نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب ، غرب و شمال غرب کشور دیدن کردند.
پنج میلیون زائر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس دیدن کردندبه گزارش گروه سیاسی میزان به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس ، سردار سرتیپ دوم پاسدار یعقوب سلیمانی در آیین تقدیر از خادمان شهدا در شیراز بیان کرد:در صورت توسعه زیرساخت ها در این بخش، شاهد افزایش شمار بازدیدکنندگان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس خواهیم بود.

وی افزود:همچنین پارسال از 37 کشور در قالب اردوهای راهیان نور از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید کردند و از نزدیک با بخشی از رشادت های رزمندگان اسلام در این مناطق آشنا شدند.


سلیمانی اظهار کرد:بر اساس پیش بینی های انجام شده و درخواست های گردشگران خارج از کشور برای حضور در اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس، سال 94 شمار بازدیدکنندگان غیرایرانی نسبت به سال قبل افزایش خواهد داشت.

وی افزود: نسبت به سه سال گذشته در زمینه توسعه زیرساخت ها و اسکان شرکت کنندگان در اردوهای راهیان نور پیشرفت های بسیار خوبی ایجاد شده است و این موضوع در سال 94 نیز با جدیت دنبال می شود.

سلیمانی ادامه داد: مساعدت و مشارکت دولت در موضوع توسعه زیرساخت ها به ویژه بحث اسکان بسیار حائز اهمیت است و بدون شک تحقق این امر، استفاده بهتر از این ظرفیت و پاسخگویی به نیازمردم در این بخش را درپی دارد.

وی بیان داشت:همچنین دربخش فعالیت های فرهنگی از جمله روایتگری و مقابله با فراموشی و تحریف ، اقدامات خوبی در اردوهای راهیان نور انجام شده و در این زمینه بیش از 40 هزار مدیر کاروان در کشور آموزش های لازم را فرا گرفته اند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *