دو سکانس تا پایان "معمای شاه"دارم/دوبله در دست جوانان است

8:05 - 06 مرداد 1394
کد خبر: ۶۲۴۸۴
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: بازیگر و دوبلور تلویزیون گفت: شاید 2سکانس دیگر به پایان بازی من در "معمای شاه"مانده باشد ولی همچنان در دوبله و بازیگری فعال هستم.
حمید منوچهری ایفاگر نقش آیت الله کاشانی در سریال "معمای شاه" با اشاره به روند این کاراکتر در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون گفت: هنوز ضبط سکانس های "آیت الله کاشانی" در خیابان لاله زار نو(شهرک سینمایی) و در منزل مشیرالسلطنه که محل داروهای گیاهی دانشگاهی بوده،ادامه دارد.  
 
وی درباره شخصیت "آیت الله کاشانی" افزود: شنیده‌ام که وی روحانی بسیار اندیشمند و بزرگی بوده و به یاد دارم زمانی که من 20ساله بودم،وی از دنیا رفتند و من نیز نهایت سعی خود را برای بازی در این اثر خواهم کرد.  
 
منوچهری در خصوص مستندات این پروژه بزرگ تاریخی تصریح کرد: "محمدرضا ورزی" کارگردان این سریال تاریخی فردی با سواد و آگاه به تاریخ کشور است و زمانی که فیلمنامه مربوط به سکانس های بازی خود را تا قبل از شروع کار خواندم،متوجه تحقیق کامل وی بر روی این پروژه شدم. 

این هنرمند کشورمان درباره پروژه معمای شاه گفت: معمای شاه ۲۶ دی سال ۹۱ در کاخ سعدآباد کلید خورد و بنا بود ۲۶ دی سال ۹۲ روی آنتن برود اما این وعده محقق نشد.  
 
 منوچهری با بیان این مطلب که به زودی مستندی درباره هواپیما دوبله می کند،اظهار داشت: چند قسمت از مستند "سانحه هوایی" را طی چند روز آینده دوبله می کنم که کاری  جذاب و تماشایی خواهد بود.  
 
دوبلور فیلم سینمایی "ارباب حلقه ها"با اشاره به همکاری خود با قشر جوان گفت: سالهاست که ما کار را به دست جوانان سپرده ایم و خود در گوشه ای ایستاده و آن را هدایت می‌کنیم.فقط نکته ای را متذکر می شوم و آن احترام به قشر پیشکسوت بوده که باید مد نظر جوانان باشد.   
 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *