ثبت ۱۱۰ ازدواج از طریق سایت تبیان از اسفند تاکنون

14:08 - 05 مرداد 1394
کد خبر: ۶۲۴۱۵
خبرگزاری میزان : مدیر پروژه همسان گزینی موسسه تبیان گفت: از اسفند ماه تاکنون با اجرای طرح همسان گزینی در سایت تبیان ۱۱۰ ازدواج صورت گرفته است.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از زهره حسینی مدیر پروژه همسان گزینی موسسه تبیان در نشست خبری صبح امروز که در این موسسه برگزار شد با اشاره به اینکه بعد از رونمایی از سایت همسان گزینی استقبال از ثبت نام بالا رفته است گفت: تا حالا ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر اطلاعات خود را در بانک این سایت ثبت نام کرده اند و بیشترین افراد دارای تحصیلات کارشناسی و سپس کارشناسی ارشد و دکترا هستند.

وی افزود: بیشترین ثبت نام کنندگان مربوط به دهه ۶۰ هستند و ۹۴ درصد از ثبت نام کنندگان سابقه ازدواج ندارند و هشت درصد نیز متارکه کرده و یا همسر آنها فوت کرده است.

حسینی با اشاره به اینکه ۱۳۰ معرف نیز در این سایت مشغول به فعالیت هستند اظهار داشت: اطلاعات کاملی دریافت می کنیم ولی همزمان با دریافت این اطلاعات بحث راستی آزمایی صورت می گیرد.

مدیر پروژه همسان گزینی موسسه تبیان درباره تعداد ازدواج هایی که تاکنون صورت گرفته تصریح کرد: از اسفند ماه سال قبل که آزمون ها را آغاز کرده ایم ۱۱۰ ازدواج ثبت شده داریم قطعا تعداد ازدواج ها بیشتر است دارند ممکن است ثبت نشده باشند. این تعداد ازدواج در بازه آزمایشی با ۳۵۰۰ معرفی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سه ماه صرف آشنایی افراد می شود بیان کرد: هیچ مورد طلاقی نداشته ایم و با توجه به اینکه این روند در مسیر خانواده انجام می شود انتظار داریم که آمار طلاق به صفر برسد.

حسینی تاکید کرد: در شهرستان ها این طرح را در مشهد و اصفهان به صورت آزمایشی آغاز کرده ایم.

وی در پاسخ به این سوال که برخی از افراد به ویژه دختران تمایلی ندارند که خانواده آنها از ثبت نام مطلع باشند گفت: شرط اصلی ما برای معرفی، اطلاع خانواده ها است کار این طرح با محوریت خانواده ها صورت گرفته و با دختر خانم هایی که در این زمینه مشکل دارند صحبت می کنیم و از همه دخترها و پسرها می خواهیم که خانواده خود را در جریان بگذارند.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *