قتل بی‌رحمانه نامادری پس از به آتش کشیدن خانه/ دختر نوجوان به پدرش هم رحم نکرد

15:03 - 05 مرداد 1394
کد خبر: ۶۲۳۲۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: یک نوجوان 12 ساله اهل «هند» با انجام ضرب و شتم نامادری اش را به قتل رساند.
قتل بی‌رحمانه نامادری پس از به آتش کشیدن خانه/ دختر نوجوان به پدرش هم رحم نکردبه گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، این دختر نوجوان قبل از چاقوکشی روی نامادری‌ خود که به خاطر جر و بحث ساده رخ داده بود، اقدام به آتش زدن اتاق خواب خود کرده بود.

براساس گزارش پلیس این کشور، متهم که در ساعت پایانی پنج شنبه شب گذشته با نامادری خود درگیری لفظی داشته شروع به آتش زدن اتاق خوابش می کند که نامادری برای جلوگیری از این کار مداخله کرده و دختر جوان با ضربات چاقو نامادری 50 ساله اش را به قتل می رساند. وقتی پدر 49 ساله تلاش می کند دخترش را آرام کند، وی به پدرش نیز رحم نکرده و با ضربات چاقو وی را نیز مجروح می‌کند سپس از خانه می‌گریزد.

پلیس، دختر را در حالی که با یکی از دوستانش در ریل قطار در نزدیکی «برسیتول» در حال قدم زدن بود، دستگیر کرده و او را به مرکز بازپروی نوجوانان منتقل می‌کند.

به گفته پلیس، هنوز هیچ بازجویی از این نوجوان به عمل نیامده چرا که بازپرسی از این متهم به خاطر سن پایین وی بسیار مشکل است به ویژه در این مورد که قربانیان والدین مجرم هستند.

این در حالی است که تحقیقات به عمل آمده از همسایه ها مشخص کرده است که این خانواده هیچ زمینه یا سابقه خشونت در خانه نداشته اند. گفتنی است، پلیس در حال بررسی برای یافتن انگیزه این جنایت و جزئیات آن است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *