رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

با توافق هسته‌ای، تهاجم فرهنگی آمریکا علیه ایران کلید خورد

12:49 - 05 مرداد 1394
کد خبر: ۶۲۳۲۴
خبرگزاری میزان: پایگاه خبری تحلیلی عرب 48 از علاقه شدید مردم ایران به هنر و ادبیات خبر داد و سینما را نیز مؤثرترین راه تاثیر گذار به فرهنگ مردم ایران دانست.

به گزارش گروه فضای مجازی ؛ پایگاه خبری "عرب 48" به توافق هسته ای و تاثیرات این توافق بر فرهنگ و جامعه ایرانی به صورت کلی پرداخت و نوشت «توافق هسته ای بین ایران و شش قدرت جهانی مطمئناً بر فرهنگ اجتماع ایران به صورت کلی تاثیر خواهد گذاشت. بخصوص وقتی که روابط بین ایران و غرب در زمینه سیاسی و اقتصاد بهبود یابد نوبت به بهبود روابط فرهنگی نیز خواهد رسید. بدین معنا که بعد از اینکه کالاهای غربی و آمریکایی وارد ایران شد به خودی خود رسانه ها و فیلم های سینمایی آن ها نیز وارد ایران خواهد شد که طبیعتاً این ها در فرهنگ جامعه ایرانی تاثیر خواهد گذاشت.»

این پایگاه خبری تحلیل فلسطینی نوشت: «وارد شدن در این بحث بسیار زود است زیرا نخبگان فرهنگی، فکری و هنری ایران با اینکه از این توافق تاریخی حمایت می کنند و دوست دارند که اختلافات با آمریکا به پایان برسد -یعنی دانستن آمریکا به عنوان شیطان بزرگ -  و وارد جهانی دیگر شوند ولی اینان حاضر نیستند معیارهای ملی خود زیر پا بگذارند.»

پایگاه خبری تحلیلی عرب 48 به اوضاع اقتصادی و خوشحالی مردم پس از توافق هسته ای پرداخت و نوشت: «خوشحالی بعد از توافق هسته ای که در چهره جوانان ایران مشاهده کردید فقط بخاطر وجود مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور است زیرا آنها بر این باورند که با وجود این توافق بسیاری از مشکلات معیشتی و اقتصادی حل خواهد شد. به همین دلیل است جوانان ایران "محمد جواد ظریف" را قهرمان خود می دانند.»

این پایگاه خبری در ادامه این تحلیل برای مردم ایران آرزو کرد که بتوانند از حقوق مربوط به آزادی خود بدون فشار سیاسی یا مذهبی نهایت استفاده را ببرند. و همچنین از علاقه شدید مردم ایران به هنر و ادبیات خبر داد و سینما را نیز از مؤثرترین راه های تاثیر گذار به فرهنگ مردم ایران دانست.

این پایگاه فلسطینی نوشت: «ما اعراب به خوبی ایران،فر هنگ ایرانی و جامعه و فن این کشور را می شناسیم و باید منتظر انعطاف پذیری این مردم و تاثیر این توافق هسته ای در زمینه فرهنگ باشیم.»

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *