نسخه جادوگر، مرگ دردناک پسر 10 ساله را رقم زد/ قربانی کردن انسان برای دور کردن ارواح شیطانی!

12:00 - 05 مرداد 1394
کد خبر: ۶۲۳۱۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: پنج مرد به اتهام قتل یک پسر 10 ساله در « نپال» دستگیر شدند.
رییسی//////به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، پنج مرد به اتهام قتل یک پسر 10 ساله در « نپال » دستگیر شدند. روز جمعه 26 جولای جنازه تجزیه شده این قربانی بی‌گناه در یک بوته زار در حوالی روستایی در«ناوال پاراسی» پیدا شد. در کالبد شکافی معلوم شد که این فرد براثر بریدگی از ناحیه گردن به  قتل رسیده است .

در تحقیقات گسترده تر پلیس مشخص شد، یکی از اهالی روستا که به علت مریضی پسرش نزد، یک جادوگر رفته و او تنها راه نجات فرزندش را دور کردن ارواح شیطانی از کالبد وی دانسته و گفته است که راه حل آن قربانی کردن یک انسان است .

این پدر نیز به دنبال این پیشنهاد مبادرت به جستجوی سوژه مورد نظر کرده که در نهایت «جیوان کوهر»  10 ساله را انتخاب و پس از فریب دادن وی را با کمک همسایه هایش به یک محل ایزوله برده و پس از انجام آداب و رسوم مذهبی او را قربانی کرده است، سپس جنازه اش را به یک بوته زار انداخت.

به گفته پلیس این کشور، 80 درصد مردم «نپال» حیوان پرست هستند به طوری که حیوان‌هایی مانند خروس، بوفالو  یا بز را پرستش می کنند و این مرد نیز جزء همین گروه از افراد بوده که دست به چنین کاری زده است .

پلیس پس از گزارش گم شدن این پسر بچه از سه روز قبل به دنبال او بود که با جنازه اش در منطقه روبه رو شد .

گفتنی است، این متهم به همره چهار همسایه اش که در این کار مشارکت داشته اند، در حال حاضر در بازداشت به سر می برند و به زودی محاکمه خواهند شد.‎


برچسب ها: پلیس حوادث قتل غربی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *