اعتراضات داوطلبان آزمون استخدامی سازمان ثبت را پاسخ داده‌ایم/ تعداد معترضان بسیار اندک بود

11:16 - 05 مرداد 1394
کد خبر: ۶۲۳۰۸
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: تویسرکانی در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به شکایات داوطلبان آزمون استخدام رسمی این سازمان، گفت: تعداد افراد معترض بسیار اندک بود با این حال مراجع دیگری به جز سازمان ثبت اسناد نیز برای رسیدگی وجود دارند.

اعتراضات داوطلبان آزمون استخدامی سازمان ثبت را پاسخ داده‌ایم/ تعداد معترضین بسیار اندک بود«احمد تویسرکانی» در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان با اشاره به اینکه شکایات داوطلبان آزمون استخدامی از چند مرجع قانونی قابل پیگیری بود، گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به هر موردی که در این خصوص اعلام شکایت و اعتراض شده بود، به شکل مطلوب پاسخ داد با این حال مراجع دیگری به جز سازمان ثبت اسناد هم برای رسیدگی وجود دارند.

وی در خصوص نهادهای رسیدگی کننده به اعتراضات گفت: دیوان عدالت اداری و سازمان مدیریت هم مرجع رسیدگی به این اعتراضات بودند، با این حال سازمان ثبت اسناد رسمی تلاش کرده است  در چارچوب قانون و ضوابط عمل کند.

معاون رییس قوه قضاییه با بیان اینکه سازمان ثبت اسناد رسمی تابع مقررات است،گفت: ما تابع ضوابط و مقررات هستیم و معتقدیم پاسخ گویی باید صحیح باشد.

وی ادامه داد: استنباط ما از اجرای ضوابط مربوط به برگزاری آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد، همان چیزی بوده که عمل و اجرا کردیم با این همه، مراجع رسیدگی نیز برای اعتراضات وجود دارد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تعداد معترضان و شکایات را بسیار اندک دانست و افزود: شکایت‌های واصله بسیار کم بود و از تعداد قریب به 16هزار نفر شرکت کننده در آزمون ثبت اسناد رسمی، اعتراض تعداد محدودی از افراد طبیعی است با این حال ما به همین تعداد از اعتراضات هم رسیدگی کردیم.

وی تصریح کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بررسی‌های اولیه نیز اعلام کرده بود که آمادگی رسیدگی دقیق به شکایات داوطلبان را دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *