تشکر ویژه "مسعود انتظاری"از کارگردان "دست به نقد"/شبانه روزی مشغول ضبط کار هستیم

7:56 - 05 مرداد 1394
کد خبر: ۶۲۲۲۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مجری طرح سریال "دست به نقد" گفت: خوشحالم که برای بار دوم با "شهاب عباسی"همکاری می کنم.عباسی تمامی مجموعه‌های "خنده بازار"،"شکر آباد"و مجموعه فیلم‌هایی که در گذشته کار کرده است را به بهترین نحو ارائه داده و بازخورد مثبتی را توانسته از مخاطب‌های خود بگیرد.
مسعود انتظاری مجری طرح و مدیر تولید سریال "دست به نقد" با اشاره به روند این پروژه در زمان پیش تولید در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه رادیو و تلویزیون گفت: از فروردین سال94 پیش‌ تولید سریال "دست به نقد"را شروع کردیم و تا یک ماه ادامه داشت تا مرحله تصویربرداری کاراز 16 خرداد کلید خورد و تا به امروز حدود 30 قسمت از این مجموعه ضبط شده است.
 
وی ادامه داد:"دست به نقد" در 90 قسمت 30 دقیقه‌ای، هرشب با اختلاف 30 دقیقه‌ای با برنامه "خنداونه" ساعت 22 روی آنتن می‌رود که این پتانسیل و قرارگیری در جدول پخش شبکه نسیم باعث خرسندی ما شده و جای گیری قبل از برنامه "خندوانه" امتیاز مثبتی برای "دست به نقد" است. 

 

مدیرتولید "دست به نقد"درباره تداخل برنامه‌های شبکه‌های سیما تصریح کرد: تداخل با برنامه‌ها و شبکه‌های دیگر امری طبیعی بوده و باید در نظر داشته باشیم که همه شبکه‌ها مخاطب‌های خاص به خود را دارند و شبکه نسیم هم از دایره جذب مخاطب مستثناء نیست و با برنامه‌های خاص خودش می تواند مخاطب را جذب کند.
 
 انتظاری با اشاره به همکاری خود با "شهاب عباسی" اظهارداشت: خوشحالم که برای بار دوم با "شهاب عباسی"همکاری می کنم.عباسی تمامی مجموعه‌های "خنده بازار"،"شکر آباد"و مجموعه فیلم‌هایی که در گذشته کار کرده است را به بهترین نحو ارائه داده و بازخورد مثبتی را توانسته از مخاطب‌های خود بگیرد. 



وی با اشاره به کار کارگردان مجموعه "دست به نقد"تصریح کرد: به طور کلی مجموعه "دست به نقد"و نیز"شکرآباد" با هم تفاوت های زیادی دارند به این دلیل که در  در مجموعه "شکر آباد" هر شب یک قسمت و یک موضوع با گریم، پوشش و ادبیات کهن داشتیم ولی در "دست به نقد" فضا متفاوت بوده و همه چیز در زمان حال روی می دهد.
 
انتظاری ادامه داد:"دست به نقد"هر شب با چند آیتم مختلف در بخش‌های 5 دقیقه‌ای به نمایش در می‌آید و نکته‌ای که خالی از لطف نیست، حضور سیاوش مفیدی به عنوان کارگردان در کنار شهاب عباسی است که به روند این مجموعه کمک می‌کند.
 
وی ابرازداشت: بعد از مجموعه "شکرآباد" که در شهرک سینمایی غزالی تصویربرداری می‌شد، برای اولین انتخاب هم در "دست به نقد"به شهرک سینمایی رفتیم که چون سوله‌ شهرک در دست گروهی دیگر بود این امر رخ نداد. ما به دنبال فضایی بودیم 12 دکور و موقعیت را درآن جای دهیم و سوله‌ای که در حال حاضر درآن مستقر هستیم به اندازه کافی جا برای دکور‌ها و همچنین فضایی کاملا اداری برای گروه نویسندگی و تدارکات و... دارد که به لحاظ تولیدی کاملا تمام عوامل و گروه راضی هستیم. 



انتظاری در ادامه اظهارداشت: قبل از شروع کار با طراحان بسیاری صحبت کردیم ودر نهایت انتخاب فردی مانند احمد رجبی که از طراحان با سابقه سینما و تلویزیون و مورد اعتماد در کار و طراحی هستند بسیار به پیشرفت مراحل تولید و طراحی کمک می‌کرد. ما در مجموعه "دست به نقد" چند دکور بازسازی برنامه‌های تلویزیونی و چند ساخت موقعیت داشتیم که احمد رجبی در طی یک ماه دوازده دکور را برای تصویربرداری آماده کرد.  
 
انتظاری خاطر نشان کرد: از تمام عوامل مجموعه "دست به نقد" نهایت تشکر را دارم که در این شرایط سخت با توجه به گرمای شدید هوا با انگیزه و با نشاط کار می‌کنند. 





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *