آموزش «خط سفید» به 80 هزار راننده تاکسی پایتخت

20:35 - 04 مرداد 1394
کد خبر: ۶۲۲۱۹
خبرگزاری میزان: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز آموزش اصول و مبانی رانندگی منظم با محوریت «خط سفید» به 80 هزار راننده تاکسی پایتخت خبر داد.
آموزش «خط سفید» به 80 هزار راننده تاکسی پایتخت/اتوبوسرانی پیشگام خصوصی سازی/ منتشرشودبه گزارش گروه اجتماعی ، سید جعفر تشکری هاشمی با اشاره به این که در چند سال اخیر در تغییر قالب­های سنتی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران یک کار بازنگری تقریبی صورت گرفته است، اظهار کرد: در حال حاضر فعال­‌ترین مجموعه حوزه حمل و نقل و ترافیک در واگذاری امور به بخش خصوصی، شرکت واحد است.

وي با اشاره به اين كه الگوی جدید خصوصی سازی در ناوگان اتوبوسرانی پایتخت باید پس از استقرار کامل به کل خطوط تسری و توسعه پیدا کند، تصریح کرد: البته انتظار نداریم در این مسیر کارها به شکل عجولانه و ضربتی انجام شود، بلکه برنامه­‌های خود را باید کارشناسی شده و دقیق اجرا کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در بخش دیگری از صحبت­های خود با بیان این که طرح «خط سفید» در قالب کمپین آسمان آبی زمین پاک و نیز طرح انضباط شهری در منطقه 12 به عنوان دو پروژه مهم مدیریت شهری از اهمیت ویژه­ای برخوردارند، تصریح کرد: پروژه­های مذکور با هدف ایجاد انضباط و برقراری نظم در شهر در دستور کار قرار گرفته­اند.

تشکری هاشمی در ادامه با اعلام خبر آغاز آموزش اصول و مبانی رانندگی منظم با محوریت «خط سفید» به 80 هزار راننده تاکسی پایتخت، خاطرنشان کرد: رانندگان در این دوره آموزشی به صورت فشرده با نظم و انضباط در رانندگی که در آن توجه به «خط سفید» از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، آشنا خواهند شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *