رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برپایی جشنواره تابستانی برج میلاد از 7 مرداد تا 10 مهر

19:18 - 04 مرداد 1394
کد خبر: ۶۲۲۱۶
خبرگزاری میزان: مدیرعامل برج میلاد تهران با اعلام خبر برپایی جشنواره تابستانه برج میلاد از هفتم مرداد تا 10 مهرماه در قالب 200 برنامه گفت: همچنین برپایی چهار جشنواره دیگر در دستور کار است.
برپایی جشنواره تابستانی برج میلاد در قالب 200 برنامه/ اجرای 4 جشنواره دیگر در دستور کار// منتشر شودبه گزارش گروه اجتماعی ، علی رضا شریفی با اعلام خبر برپایی جشنواره تابستانه برج میلاد از هفتم مرداد تا 10 مهر اظهار کرد: استقبال شهروندان از جشنواره رمضانی شهر خدا بسیار خارج از انتظار بود و برهمین اساس تصمیم گرفته شد که جشنواره تابستانه برج میلاد تهران با شکل و شمایلی متفاوت از جشنواره شهر خدا و در قالب پنج شهر از هفتم مرداد تا 10 مهرماه برگزار شود.

وی با بیان اینکه تمامی برنامه های جشنواره تابستانه برج میلاد تهران خانواده محور بوده است، ادامه داد: جشنواره تابستانه در قالب 5 شهر نشاط، شهر بانو، شهر علم، شهر هنر و شهر عاشقی برگزار می شود. نخستین جشنواره مربوط به برپایی شهر نشاط است که با رویکرد اوقات فراغت و غنی کردن برنامه های تابستانه خانواده ها از تاریخ هفتم تا 16 مرداد ماه برگزار می شود.

به گفته شریفی، جشنواره شهر نشاط با محوریت کودکان و نوجوانان و ایجاد فضای سرگرمی، نشاط و بازی برای این گروه سنی در کنار خانواده ها در برج میلاد تهران برگزار می شود.

مدیرعامل برج میلاد تهران در ادامه به برپایی جشنواره تابستانه شهر بانو اشاره کرد و گفت: این جشنواره نیز با محوریت موضوع زنان و توانمندی های آنها از 21 تا 30 مرداد برگزار می شود. برپایی کارگاه های آموزشی، مشاوره، مشاوره ازدواج، برپایی جشن روز دختر و برپایی غرفه ورود آقایان ممنوع و غیره از جمله بخش های این شهر است.

شریفی همچنین به جشنواره شهرعلم اشاره کرد و توضیح داد: این جشنواره با رویکرد مباحث علمی و همزمان با میلاد با سعادت امام هشتم (ع) به عنوان عالم آل محمد (ص) از 4 تا 13 شهریور برگزار می شود. در این شهر شهروندان می توانند با مباحث علمی در قالب کارگاه های آموزشی، آزمایش های علمی به روز و جذاب برای عموم مردم، برپایی نمایشگاه عکس با رویکرد خطای چشم و غیره برگزار خواهد شد.

مدیرعامل برج میلاد تهران در بخش دیگری از صحبت های خود از برپایی جشنواره شهر هنر خبر داد و افزود: این جشنواره نیز با رویکرد توجه به هفت هنر، برپایی جشن روز ملی سینما، برپایی نمایشگاه های مختلف هنرهای نمایشی و تجسمی از 18 تا 27 شهریورماه برگزار خواهد شد. در این بخش همچنین ویژه برنامه هنر هشتم (روابط عمومی) در قالب برپایی کارگاه های آموزش خبرنگاری برگزار می شود و به شرکت کنندگان کارت خبرنگاری افتخاری برج میلاد تهران اهدا خواهد شد.

شهر عاشقی آخرین شهر از جشنواره تابستانه برج میلاد تهران است که شریفی به آن اشاره کرد و ادامه داد: شهر عاشقی همزمان با دهه ولایت، هفته دفاع مقدس و هفته گردشگری از یکم تا 10 مهرماه برگزار می شود که در این شهر ویژه برنامه های شاد و جنگ های شادی برای شهروندان برگزار می شود. ضمن آنکه عموم مردم می توانند از خدمات ویژه گردشگری در این هفته با مراجعه به شهر عاشقی برخوردار شوند.

مدیرعامل برج میلاد تهران ضمن دعوت از عموم شهروندان اعلام کرد: شرکت در تمامی برنامه های جشنواره تابستانه برج میلاد تهران که شامل بیش از  200 عنوان برنامه می شود، برای عموم شهروندان رایگان بوده و پایتخت نشینان برای استفاده از این برنامه ها می توانند از ساعت 18 تا 23 به برج میلاد تهران مراجعه کنند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *