اصلاح‌طلبان به گونه‌ای رفتار می‌کنند که مردم فتنه 88 را فراموش کنند

2:35 - 05 مرداد 1394
کد خبر: ۶۲۲۰۳
خبرگزاری میزان: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان به گونه‌ای رفتار می‌کنند که مردم فتنه 88 را فراموش کنند، گفت: متاسفانه اصلاح‌طلبانی که خود را درون نظام تعریف می‌کنند هیچگاه در خصوص فتنه موضع‌گیری نکردند.
اصلاح‌طلبان به گونه‌ای رفتار می‌کنند که مردم فتنه 88 را فراموش کنند

به گزارش ، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی که در اجلاس دبیران استان‌های حزب موتلفه اسلامی سخن می‌گفت با تاکید بر ضرورت وحدت اصولگرایان اظهار کرد: جلسات وحدت اصولگرایی میان همه جریان‌ها و گروه‌ها و شخصیت‌های اصولگرایی در حال پیگیری است و تاکید ما بر وحدت و تجمیع همه ظرفیت اصولگرایان است.

وی افزود: در حال حاضر چارچوب‌های کلی برای وحدت اصولگرایی تشکیل شده و دبیران استان‌ها و شخصیت‌های استانی اصولگرایان نیز باید در استان‌ها تلاش کنند این مهم را تحقق بخشند.

حبیبی با اشاره به جلسات مستمر و اثرگذاری که میان سه تشکل موتلفه،ایثارگران و پایداری برگزار می‌شود،بیان کرد: سه تشکل موتلفه اسلامی، ایثارگران و پایداری با احساس مسئولیت دور هم نشسته‌اند و جلساتی را برای ائتلاف اصولگرایان تشکیل داده‌اند و همه هدفشان ائتلاف و وحدت اصولگرایان است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه به دنبال تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان هستیم، گفت: اصولگرایان تجربیات خوبی از گذشته در وحدت و ائتلاف دارند و با استفاده از آن تجربیات به دنبال وحدت اصولگرایان هستیم.

وی افزود: جلسات بسیار مفیدی با جبهه پیروان و آقای باهنر در زمینه وحدت اصولگرایان تشکیل شده و بسیاری از شخصیت‌های کشور این کاری که برای وحدت اصولگرایان در حال انجام است را ممتاز می‌خوانند اما راه پر پیچ و خمی در پیش داریم و باید از کل ظرفیت اصولگرایان برای ائتلاف و وحدت استفاده کرد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در خصوص سیاست این حزب در وحدت اصولگرایان گفت: در شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصویب شده که سیاست ما این است که مجلس آینده مجلسی اصولگرا باشد حتی اگر یک موتلفه‌ای در آن حضور نداشته باشد، مهم برای ما پیروزی اصولگرایان است.

وی افزود: همه اصولگرایان امروز ضرورت وحدت را درک کرده‌اند و هیچ تشکلی با سهم خواهی به میدان نیامده است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان به گونه ای رفتار می کنند تا مردم فتنه را فراموش کنند، متاسفانه اصلاح‌طلبانی که خود را درون نظام تعریف می‌کنند هیچ گاه در خصوص فتنه موضع گیری نکردند.

حبیبی تاکید کرد: مردم رفتارهای اصلاح طلبان در مجلس ششم را از یاد نخواهند برد و باید مراقب باشیم مجلسی مانند مجلس ششم شکل نگیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *