رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هدف اصلی ما از ساخت "مثبت و منفی پنج" آشنا کردن جامعه با مفهوم اقتصاد است

8:05 - 05 مرداد 1394
کد خبر: ۶۲۲۰۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مجری "سین مثل سریال"گفت: هدف اصلی ما آشنا کردن جامعه با مفهوم اقتصاد به فرمی صحیح بوده و تا آنجا که همه ما می‌دانیم اقتصاد در میان مدیران به معنای شیوه مدیریتی و از نگاه مردم به داشتن درآمدی مناسب و ضرر نکردن از خرید خانه و ماشین است.
محمد سلوکی مجری برنامه‌های تلویزیونی با اشاره به حضورش در یک اثر اقتصادی با نام "مثبت و منفی پنج" در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزای میزان گفت: من تجربه اجرادر برنامه 20را در سال‌های گذشته داشتم که در آن برنامه نگاه ما به اقتصاد از منظر مدیریتی بود ولی در "مثبت و منفی پنج" هدف ما شناسایی و بررسی سرمایه اجتماعی است.

وی با توضیح بیشتری درباره قبول کردن اجرای این برنامه بعد ازحضور در آثارهنری ادامه داد: رشته دانشگاهی من مدیریت دولتی و فرهنگی بوده واز آنجا که من جزء مجریان شبکه پنج سیما به حساب می‌آیم و این شبکه مدت‌هاست که اقتصادی شده است،اجرای این برنامه را عهده دار شدم.

این مجری برنامه‌های تلویزیون درباره فعالیت شبانه روزی "مثبت و منفی پنج"افزود: چند ماهی است که به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستیم تا فرم برنامه شکلی مردمی بودن را به خود گیرد تا مخاطبان ما بتوانند با مفهوم اقتصادی به شکلی درست آشنا شوند.

وی اظهارداشت: هدف اصلی ما آشنا کردن جامعه با مفهوم اقتصاد به فرمی صحیح است.تا آنجا که همه ما می‌دانیم اقتصاد در میان مدیران به معنای شیوه مدیریتی و از نگاه مردم به داشتن درآمدی مناسب و ضرر نکردن از خرید خانه و ماشین خلاصه می‌شود.

سلوکی تصریح کرد: ما سعی خود را می‌کنیم که با توجه به شعار سال به نگاهی مشترک در حوزه اقتصادی برسیم تا مردم ونیزدولت بتوانند به تعریفی یکسان از اقتصاد برسند.

مجری "سین مثل سریال"با اشاره به کشورهای توسعه یافته ابرازداشت: بحث سرمایه اجتماعی در کشورهای توسعه یافته به جایی رسیده است که آنها در رفاه کامل به سر می‌برند ولی دیگر کشورها به این موضوع فکر می‌کنند فقط نگران این هستند که خانه و ماشینی که خریده‌اند،به آنها ضرر مالی وارد نشود.

سلوکی اظهارداشت: این برنامه اقتصادی با ساختاری نو به مسایل اقتصادی می‌پردازد و پخش آن با گزیده‌ای از پیش تولید چند ماهه برنامه همراه شده است.
 
گفتنی است،برنامه "مثبت و منفی پنج" هر پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۱:۱۵ به صورت زنده روی آنتن شبکه پنج سیما خواهد رفت.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *