لطفی: سازمان لیگ برای تیمی که اصرار به مسابقات دارد یک جام بخرد!

8:45 - 31 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۲۱۸۶۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن سابق استقلال گفت: بعضی تیم‌ها به هر قیمتی به دنبال گرفتن جام هستند اما من به سازمان لیگ توصیه می‌کنم برای این تیم‌ها یک جام بخرد.

سعید لطفی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص احتمال از سرگیری مسابقات لیگ برتر در اواخر خرداد ماه، اظهار داشت: اولویت اول باید سلامتی بازیکنان باشد.  واقعا نمی‌دانم در این شرایط چه اصراری وجود دارد که مسابقات را برگزار کنند. باشگاه‌های ما مخصوصا در لیگ یک، از لحاظ بهداشتی خیلی ضعیف هستند.

وی ادامه داد: اگر در حین مسابقات بازیکنی کرونا بگیرد چه کسی جوابگوی او و خانواده‌اش خواهد بود؟ کمی باید منطقی عمل می‌کردیم و اصلا مسابقه‌ای برگزار نمی‌کردیم؛ در صورت لغو لیگ، چه اتفاقی می‌افتاد؟ بعضی تیم‌ها به هر قیمتی به دنبال گرفتن جام هستند اما من به سازمان لیگ توصیه می‌کنم برای این تیم‌ها یک جام بخرد تا به کلکیسیون جام‌های‌شان اضافه کنند ولی از بازی با سلامتی اهالی فوتبال دست بردارند! 

بازیکن پیشین آبی‌پوشان پایتخت افزود: استقلال در اولین بازی خود باید در اهواز به مصاف فولاد برود. آیا از وضعیت اهواز خبر دارید؟ چطور می‌شود در شهری که کرونا در بالاترین میزان شیوع خود قرار دارد مسابقه برگزار کرد؟ مسئولان باید به فکر سلامتی بازیکنان باشند نه اینکه آنها را در معرض بیماری قرار دهند.

لطفی در خصوص شرایط استقلال هم عنوان کرد: شرایط نسبت به قبل خیلی بهتر شده است. برخلاف مدیران قبلی که فقط حرف زدند، سعادتمند در حال کار کردن است. فقط امیدوارم به او زمان کافی بدهند زیرا تازه به تیم آمده و نیاز به فرصت دارد. همین که در این شرایط بخشی از قرارداد بازیکنان را داد، کار بزرگی کرده است. قطعا در ادامه راه می‌تواند استقلال را به جایگاه اصلی خود بازگرداند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *