آمادگی جمعیت هلال‌احمر برای طوفان شن 3 روز آینده سیستان و بلوچستان

16:01 - 04 مرداد 1394
کد خبر: ۶۲۱۸۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات هلال‌احمر با اعلام گزارش عملیات امدادرسانی در طوفان شن سیستان و بلوچستان، گفت: ۶ تیم عملیاتی امدادرسانی‌ها در ۶۵ روستای تحت تاثیر طوفان شن، اقدامات مربوط به خدمات رسانی به حادثه دیدگان را انجام می‌دهند.
به گزارش گروه اجتماعی میزان، حسین درویشی با اعلام این‌که هفت هزار و ۹۰۰ ماسک در شهر هیرمند و هامون و در ٣۵ روستای استان سیستان و بلوچستان توزیع  شده است، افزود: همچنین در ۱۵ روستای شهر زابل و ۱۵ روستای شهر زهک هم خدمات امدادی لازم، ارائه شده و توزیع ماسک صورت گرفته است.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی ۶ تیم عملیاتی شامل ٣٠ امدادگر و نجاتگر در طوفان شن استان سیستان و بلوچستان، ادامه داد: به علت بازبودن مسیر روستاها و انجام تردد، مشکل خاصی در روستاها وجود نداشته و امروز هوا در این استان بهتر بود، اما با توجه به اعلام هواشناسی، طوفان شن سه روز دیگر دوباره رخ خواهد داد و لذا جمعیت هلال‌احمر برای امدادرسانی احتمالی اعلام آمادگی کرده است.

گفتنی است روز گذشته سرعت طوفان شن در سیستان و بلوچستان به ۹۰ کیلومتر رسیده و غلظت گرد و خاک از ۹ برابر حد مجاز فراتر بوده است.

انتهای خبر/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *