مقام حزبی پاکستان: حامیان روابط با صهیونیست‌ها دشمن منافع مسلمانان هستند

14:22 - 29 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۲۱۷۴۲
دبیرکل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان در آستانه روز جهانی قدس، با سرزنش رویکرد برخی از کشورها در منطقه برای برقراری روابط با رژیم صهیونیستی، گفت: حامیان روابط با این رژیم ناپاک و اشغالگر در حقیقت دشمن منافع مسلمانان هستند.

- علامه «راجا ناصر عباس جعفری» که از شخصیت‌های مذهبی نام آشنای پاکستان و رئیس حزب سیاسی مجلس وحدت مسلمین است، افزود: حاکمانی که امروز درصدد برقراری روابط و دوستی با رژٰیم نامشروع اسرائیل هستند در حقیقت اهمیتی به کرامت امت اسلامی، منافع فلسطین و مسلمانان نمی‌دهند.

وی تاکید کرد: مقاومت ملت فلسطین به زودی منجر به پایان اشغالگری رژٰیم صهیونیستی و آزادی بیت المقدس و سرزمین‌های فلسطینی خواهد شد.

علامه جعفری افزود: توازن قدرت در سطح جهانی به سرعت در حال دگرگونی است و این موضوع برای سردمدران آمریکایی و رژیم صهیونیستی خوشایند نیست.

وی با انتقاد از همدستی برخی از بازیگران منطقه با آمریکا و رژٰیم صهیونیستی برای اجرای طرح‌های ضدمسلمان، اظهار داشت: اشغال سرزمین‌های فلسطینی، جز تهاجم ننگ آمیز عنوان دیگری نمی‌تواند داشته باشد و ملت‌های بیدار و خردمند جهان باید علیه توسعه طلبی رژیم صهیونیستی فریاد حمایت از مردم فلسطین بلند کنند.

دبیرکل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان تاکید کرد: اسرائیل و حامیان آن به رسمیت دادن به اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی اعتیاد دارند در حالی که وجود ناپاک این رژیم دنیا را با خطر جدی مواجه ساخته است.

پاکستان از جمله کشورهایی است که هر سال آیین‌های ویژه روز جهانی قدس از جمله راهپیمایی در شهرهای مختلف این کشور برگزار می‌شود اما امسال به دلیل وضعیت حاکم ناشی از شیوع ویروس کرونا، نحوه برگزاری مراسم ویژه راهپیمایی مانند سال‌های گذشته نیست و گفته می‌شود این برنامه‌ها به صورت محدود و یا مجازی انجام می‌شود.

هفته گذشته سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان با ابراز نگرانی عمیق نسبت به طرح دولت نتانیاهو ـ گانتس برای الحاق اراضی اشغالی کرانه باختری به سرزمین‌های رژیم صهیونیستی، این اقدام را نقض جدی قوانین بین المللی اعلام کرد.

پاکستان که با رژیم صهیونیستی روابط دیپلماتیک ندارد، پیشتر نیز در جریان حملات وحشیانه نیروهای صهیونیستی به غزه، بارها این جنایت ضدانسانی را محکوم کرد.

/انتهای پیام/

ایرنا



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *