مشکل تامین منابع انسانی در زندان‌ها با افزایش اعتبارات حل می‌شود

1:15 - 06 مرداد 1394
کد خبر: ۶۲۱۳۵
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت رفع مشکل تامین منابع انسانی با افزایش اعتبارات زندان‌ها، گفت: باید از نیروی کادر متعهد و با تجربه به جای سرباز در زندان‌ها استفاده کرد.

ضرورت حل مشکل تامین منابع انسانی با افزایش اعتبارات زندان‌ها«اژدر اسدبیگی» در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان با تاکید بر ضرورت حل و رسیدگی به مشکلات زندان‌ها، گفت: به اعتقاد بنده که 32سال است در خانواده سازمان زندان‌ها مشغول به کار هستم، باید تجدیدی در گزینش رویه کادر زندان انجام داد.

وی با اشاره به اینکه نباید از وجود سرباز در داخل زندان‌ها استفاده کرد،افزود: سرباز ها ازخانواده‌هایشان جدا می‌شوند و تجربه لازم را ندارند و نباید به عنوان یک نیرومی زندانبان  از آنها استفاده کنیم.

مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه، تصریح کرد: اگر هدف‌ اداره خوب زندان و مدیریت مطلوب است، باید از نیروی کادر متعهد و وظیفه مند و با تجربه به جای سربازهایی که بر حسب جبر و بدون تجربه کافی و لازم به خدمت سربازی می آیند، استفاده کرد.

مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه سربازان را امانتی در دست مسوولان زندان‌ها دانست و افزود: نیروی کادر باید در زندان‌ها وجود داشته باشد؛ چرا که سربازان در زندان‌ها و  به طور کلی در محل خدمت شان امانت هستند و اگر تخلفی صورت بگیرد، نمی‌توان با آنها برخورد قاطع داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت کادر و به طور کلی منابع انسانی در زندانها، باید اعتبارات افزایش یابد تا مشکل تامین منابع انسانی حل شود و مشکلی پیش نیاید. در حال حاضر هم با توجه به تمامی مشکلات امنیت در داخل زندان‌های استان برقرار است و مشکل خاصی رخ نداده است.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *