غرب تاوان حمایت از تروریست‎ها را پس داد/ایران در ایستادگی ملت سوریه در برابر تروریسم سهیم است

12:26 - 04 مرداد 1394
کد خبر: ۶۲۰۹۶
خبرگزاری میزان: رئیس جمهوری سوریه امروز یکشنبه طی سخنانی با اشاره به اینکه کشورهای غربی تاوان حمایت از تروریست‎ها را پس دادند تصریح کرد: ايران در ايستادگی ملت سوريه در برابر تروريسم سهيم بوده است.
به گزارش سرویس بین الملل به نقل از تلویزیون سوریه؛ "بشار اسد"، امروز یکشنبه طی سخنانی در جمع فعالان اقتصادی سوریه گفت: کشورهای غربی تاوان حمایت از تروریست‎های مستقر در سوریه را پس دادند.

وی با اشاره به اینکه هدف از تشديد تروريسم درسوريه مجبورکردن مردم به قبول ديکته خارجی هاست افزود:  غرب به حامی صدور تروريسم به همه مناطق مبدل شده است و نمی توان برای مبارزه با تروريسم به غرب اعتماد کرد.

رئیس جمهوری سوریه با بیان اینکه کشورهای عضو گروه بریکس برخی دیگر از کشورها موضعی واقعی در مورد سوریه اتخاذ کردند، تصریح کرد: ايران در ايستادگی ملت سوريه در برابر تروريسم سهيم بوده است.

بشار اسد با اشاره به اینکه ایران کشور دوست و برادری است که صرفا تجربیات نظامی خود را به سوریه ارائه کرد، اظهار داشت: برادران ما در مقاومت لبنان در کنار ارتش سوریه در حال جنگ با تروریست‎های تکفیری هستند.

وی همچنین اضافه کرد: روسيه و چين سوپاپ اطمينان برای سوريه در شورای امنيت بوده اند.

رئیس جمهوری سوریه در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حمایت حکومت این کشور از هر گونه گفت و گوی سیاسی که به حل بحران کمک کند، گفت: برخی ها به دنبال تحمیل مسئولیت شکست گفت و گوهای سیاسی به دولت سوریه هستند.

بشار اسد تاکید کرد: ارتش سوریه هنگامی که جنگ بر ما تحمیل شد به مقابله با تروریست ها در هر مکانی دست زدند.

وی با تاکید بر اینکه هر وجب از خاک سوریه گرانبها و عزیز است و ما از آن دست نمی کشیم افزود: در ماه های اخیر افراد زیادی به ارتش سوریه ملحق شدند.

رئیس جمهوری سوریه همچنین  با اشاره به اینکه جمع بندی وين نتيجه ايستادگی ملت و دولت ايران است گفت: ایران از طریق توافق هسته ای به پیروزی بزرگی دست یافت.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *