مسابقه عکاسی «فصل شیدایی» برندگان خود را شناخت

11:19 - 04 مرداد 1394
کد خبر: ۶۲۰۶۲
خبرگزاری میزان: همزمان با آیین تجلیل از عوامل نمایش بزرگ فصل شیدایی که به همت سازمان هنری، رسانه ای اوج برگزار شد، برندگان مسابقه عکاسی فصل شیدایی معرفی شدند.
به گزارش ، آیین تجلیل از عوامل این نمایش، عصر دیروز شنبه 3مرداد، با حضور احسان محمدحسنی، مسئول سازمان هنری، رسانه ای اوج و علیرضا کوهفر، مدیر مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی (مهنا)، در پاتوق نخلستان سازمان هنری، رسانه ای اوج برگزار شد.

بنا براعلام این خبر، در طول برگزاری این آیین، رسالت بوذری، رییس هیئت داوران مسابقه عکاسی فصل شیدایی با قرائت بیانیه هیئت داوران، اسامی برندگان این مسابقه را اعلام کرد و جوایز نفرات برگزیده به خالقان آثار برتر اهدا شد.
طبق اعلام هیئت داوران مسابقه عکاسی فصل شیدایی که متشکل است از آقایان رسالت بوذری، ساتیار امامی، کورش زارعی، سعید اسماعیلی و امیرحسین مدرس، جایزه اول این مسابقه شامل لوح سپاس و یک عدد سکه تمام بهار آزادی به مرضیه سلیمانی از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا)، اختصاص یافت.

عبدالمجید قوامی نیز  جایزه دوم این مسابقه شامل لوح سپاس و یک عدد نیم سکه بهار آزادی را دریافت کرد و جایزه سوم شامل لوح سپاس و یک عدد ربع سکه بهار آزادی به شایان محرابی از آژانس عکس تهران، اعطا شد.

همچنین هیئت داوران، سید ضیاءالدین صفویان، عادل باخدا (از همدان)، علی دهقان (از گرگان)، رضا حاجوی، تقوی سادات حیدری و مهدی شاه محمدی را حائز دریافت لوح سپاس و هدیه ویژه فرهنگی دانست.

نمایش بزرگ و میدانی فصل شیدایی به کارگردانی سعید اسماعیلی و روایت رسالت بوذری، همزمان با شبهای ماه مبارک رمضان در شمال شرق تهران به روی صحنه رفت و در 22 اجرای خود با استقبال کم نظیر و بیش از 130 هزار نفری شهروندان تهرانی مواجه شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *