برنامه کارگاه‌های جشنواره فیلم فناوری و صنعتی اعلام شد

13:04 - 04 مرداد 1394
کد خبر: ۶۲۰۴۰
خبرگزاری میزان: دو کارگاه تخصصی آموزشی سومین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی با حمایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار می‌شود.
به گزارش گروه فرهنگی ، محمدسعید محصصی مدیر نشست‌ها و کارگاه‌های جشنواره در این باره بیان کرد: در روزهای برگزاری جشنواره با حمایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و مدیر این مرکز دو کارگاه تخصصی برای علاقه مندان به سینمای مستند و صنعتی برگزار می‌شود.
 
براساس اعلام محصصی، کارگاه اول با موضوع «ارتباط متقابل مستندسازان و روابط عمومی صنایع» روز چهارشنبه 7 مرداد ساعت 14 در سالن 5 پردیس چارسو توسط مصطفی رزاق کریمی برگزار می شود.

همچنین کارگاه دوم با موضوع «چگونگی مواجه مستندسازان با مباحث فناوری نو در فیلم‌سازی مستند» روز پنجشنبه 8 مرداد ساعت 14 در سالن 5 پردیس چارسو توسط سعید تارازی، مستندساز و مهندس عماد احمدوند، مدیر کارگروه ترویج و آموزش عمومی ستاد فناوری نانو  برگزار خواهد شد.

مدیران روابط عمومی، مستندسازان و همچنین دانشجویان و هنرجویان فیلمسازی و علاقمندان به سینما و تبلیغات از جمله مخاطبان این کارگاه ها هستند که می توانند درخواست خود را برای حضور در این کارگاه ها تا سه شنبه ششم مرداد به دفتر جشنواره اعلام کنند. حضور در این کارگاه ها رایگان است.

همچنین در یک نشست تخصصی «کتاب سینمای مستند صنعتی ایران» نوشته محمدسعید محصصی به عنوان تنها مرجع آثار مستند صنعتی با حضور نویسنده کتاب و علیرضا بهرامی کارشناس حوزه کتاب مورد بررسی قرار می گیرد.
 
 سومین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) از هفتم تا نهم مردادماه به دبیری مسعود نجفی، توسط جهاد دانشگاهی واحد هنر و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه هنر در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *