شرور هفت‌تیر کش با نوچه‌هایش به آخر راه رسید/ پلیس، اراذل و اوباش خطرناک را غافلگیر کرد

11:17 - 04 مرداد 1394
کد خبر: ۶۱۹۹۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: جوانی که در یکی از شهرهای همدان موجب سلب آرامش مردم و اهالی منطقه شده بود، توسط پلیس دستگیر و روانه بازداشتگاه پلیس امنیت عمومی شد.
شرور هفت تیر کش با نوچه هایش به آخر رسید/ یورش پلیس، اراذل و اوباش خطرناک را غافلگیر کردبه گزارش خبرنگار اجتماعی میزان ، جوانی که در یکی از شهرهای همدان موجب سلب آرامش مردم شده و اهالی و آن منطقه شده بود، توسط پلیس دستگیر و روانه بازداشتگاه پلیس امنیت عمومی شد.
 
این جوان شرور که مدت ها به دلیل شمشیر کشی و اقدام شرورانه با سلاح گرم موجی از رعب و وحشت را در میان مردم  به وجود آورده بود توسط ماموران انتظامی شهر همدان مورد شناسایی قرار گرفت.
 
سرانجام عوامل یگان انتظامی فرماندهی با مراجعه به مخفیگاه متهم پس از محاصره کامل محل مورد نظر با حکم قضایی در مخفیگاه را شکسته، به داخل خانه شرور خطرناک یورش وی را دستگیر کردند.
 
سرهنگ رسول مرادی، فرمانده انتظامی شهرستان همدان درباره این خبر به گفت: در بازرسی از منزل متهم، یک قبضه سلاح کمری، چهار تیر جنگی، 2 قبضه شمشیر، 2 قبضه چاقوی نامتعارف و یک عدد پایپ استعمال شیشه کشف شد.
 
گفتنی است در عملیات دیگری نیز ماموران انتظامی شهرستان موفق شدند، نوچه های این اراذل و اوباش خطرناک را در یک عملیات ضربتی دستگیر و روانه مقر پلیس کنند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *