دشمن درهمه عرصه‌ها از جمهوری اسلامی سیلی خورده است

10:13 - 04 مرداد 1394
کد خبر: ۶۱۹۹۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی با بیان اینکه حسادت دشمن در حوزه علمی موجب شهادت دانشمندان ما شد، گفت: آنها در همه عرصه‌ها از جمهوری اسلامی فقط مقاومت دیده و سیلی محکمی خورده‌اند.
شهدا به ما آموخته‌اند شیطان بزرگ همیشه شیطان بزرگ است

به گزارش گروه ، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در مراسم صبحگاه این قرارگاه و گرامیداشت شهدای سایت راداری سوباشی گفت: دیروز سالگرد تخریب بقیع به دست فرقه ضاله وهابیت بود که این موضوع را تسلیت می‌گوییم.

وی افزود: دشمن در عرصه اقتصادی ما را تحریم ظالمانه کرد و در عرصه نظامی 8 سال جنگ را به ما تحمیل کرد اما توان دفاعی ما مقتدر بوده و هست.

اسماعیلی ادامه داد: از همان اول انقلاب تهدیدات علیه ما وجود داشته و هنوز هم ادامه دارد و در عرصه سیاسی، بداخلاقی و بدعهدی‌های زیادی را از دشمنان دیدیم. در عرصه علمی حسادت آنها موجب شهادت دانشمندان ما شد اما در همه عرصه‌ها دشمن از جمهوری اسلامی فقط مقاومت دیده و پیروز نشده و سیلی محکمی را خورده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی با اشاره به عرصه فرهنگی گفت: بیش از دو دهه است که مقام معظم رهبری اشارات و دغدغه‌های فرهنگی خود را مطرح می‌کنند. دغدغه‌هایی که تبدیل به شبیخون شده‌اند. در عرصه فرهنگی شبیخون همیشه وجود دارد و دشمن هویت کشور را هدف گرفته است و به دنبال القای تفکرات جهت‌دار است.

اسماعیلی تاکید کرد: نتیجه شبیخون فرهنگی اشغال افکار عمومی و جهت‌دهی حکومت‌ها است. حیات کشور را سیستم‌های دفاعی تضمین نمی‌کند بلکه نیروی انسانی متعهد و ولایتمدار این کار را می‌کند. سرمایه‌های ما زیر زمین و نفت و گاز نیست بلکه شهدا سرمایه‌های ما هستند.

وی افزود: شهدا به ما آموخته‌اند شیطان بزرگ همیشه شیطان بزرگ است. آنها به ما آموخته‌اند که در این منطقه غده سرطانی کیست. آنها به ما آموخته‌اند که چگونه می‌توان دوست را از دشمن واقعی تشخیص داد.

اسماعیلی همچنین اظهار داشت: در عرصه تهاجم فرهنگی وظیفه ما یورش فرهنگی به جبهه دشمن و تقویت جبهه خودی است که در این راستا توجه ویژه به الگوهای انقلاب و شهدا و تقویت بصیرت اهمیت دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *