رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آخرین وضعیت لایحه پیشگیری از وقوع جرم

2:30 - 05 مرداد 1394
کد خبر: ۶۱۹۸۲
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: قائم مقام معاونت پيشگيري از وقوع جرم قوه قضاييه با تشریح آخرین وضعیت لایحه پیشگیری از وقوع جرم، گفت: لایحه پیشگیری از وقوع جرم به عنوان یکی از موضوع‌های اولویت‌دار مجمع تشخیص مصلحت نظام به زودی در صحن علنی این مجمع تعیین تکلیف می‌شود.
«مهدي اميري اصفهاني» در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان با بیان اینکه در یک سال و نیم گذشته صحن اصلی مجمع تشخیص مصلحت نظام این لایحه را چندین بار در دستور کار قرار داده است، اظهارکرد: در آخرین تصمیم مقرر شد که کمیسیونی به عنوان کمیسیون ویژه متشکل از نمایندگان کمیسیون‌های مختلف مجمع تشخیص این لایحه را مورد بررسی قرار دهند.

وی افزود: این کمیسیون جلسات متعددی را برگزار کرد که در برخی جلسات رییس محترم قوه قضاییه نیز حضور داشت.

امیری اصفهانی ادامه داد: این لایحه پس از بررسی و اصلاح در کمیسیون ویژه در اختیار دبیرخانه مجمع تشخیص قرار گرفت تا در دستور کار صحن علنی قرار گیرد.

قائم مقام معاونت پيشگيري از وقوع جرم قوه قضاييه گفت:  معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و برخی از مدیران این معاونت نیز حدود حدود یک ماه جلسه‌ای با رییس مجمع تشخیص مصلحت داشتند که در این جلسه بر تسریع تعیین تکلیف لایحه پیشگیری از وقوع جرم تاکید شد.

امیری اصفهانی خاطرنشان کرد: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نیز تاکید کردند که بعد از اتمام سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه لایحه پیشگیری از وقوع جرم در الویت بررسی صحن اصلی مجمع قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *