احراز تخلف زمین خواری مديران پديده شانديز

9:14 - 04 مرداد 1394
کد خبر: ۶۱۹۷۷
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
خبرگزاری میزان: مشاور و نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای حفظ بیت‌المال در اراضی و منابع‌طبیعی اعلام كرد: مجموعه مديران در كميته بررسی طرح پديده شانديز نسبت به احراز تخلف مديران در این پروژه اتفاق نظر دارند.
به گزارش ، حسین معصوم با اعلام برگزاری جلسه‌ای در ساختمان وزارت كشور با موضوع پیگیری پدیده شاندیز و تخلفات صورت گرفته در آن گفت: شنبه سوم مردادماه در سلسله نشست‌های كمیته بررسی پدیده شاندیز جلسه‌ای با حضور عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر كشور، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی دادستان کل کشور، مقامات استان خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی و پیروز حناچی دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی پیرامون پدیده شاندیز در محل وزارت كشور برگزار شد كه با توجه به جلسات پیشین قرار است هفته آینده با اعلام رسمی آخرین تصمیمات این كمیته اطلاع‌رسانی شود.

مشاور و نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای حفظ بیت‌المال در اراضی و منابع طبیعی افزود: نحوه ارایه كار مدیران شركت پدیده شاندیز به گونه‌ای بود كه با مصوبات شورای عالی معماری و شهرسازی مغایرت داشت و تمامی مدیران در كمیته بررسی طرح پدیده شاندیز نسبت به احراز تخلف مدیران این طرح اتفاق‌نظر دارند.

معصوم گفت: تخلف مدیران پدیده در این پروژه و در استان خراسان رضوی احراز شده است و با تمهیدات دولتی به زودی متخلفان مجازات می‌شوند. هدف ما در این پرونده، رساندن مردم به حقوق خود و اجرای كامل قوانین است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *