قاسم رضایی به مدال طلا رسید/ سوریان حذف شد

8:22 - 04 مرداد 1394
کد خبر: ۶۱۹۵۹
خبرگزاری میزان: در پایان روز نخست رقابتهای بین المللی کشتی فرنگی جام پیت‌لاسینسکی لهستان، قاسم رضایی نماینده وزن 98 کیلوگرم کشورمان به مدال طلا دست یافت.
به گزارش گروه ورزشی ، در وزن 98 کیلوگرم قاسم رضایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر پاتریک کاوی از آمریکا را شکست داد. رضایی در دور سوم با نتیجه 10 بر صفر میکولا کریسوف از اوکراین را مغلوب کرد.

وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 3 بر صفر موسی اولویف از روسیه را شکست داد. رضایی در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 6 بر صفر آردو آروسار از استونی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.، در دیدار نهایی  پیتر اوهلر از آلمان مقابل رضایی حاضر نشد تا نماینده کشورمان صاحب مدال طلا شود.

در همین وزن مهدی علیاری پس از استراحت در دور اول در مسابقه دوم با نتیجه 8 بر صفر بالاز کیس قهرمان جهان از مجارستان را مغلوب کرد.، اما در دور بعد با نتیجه 6 بر 2 مقابل پیتر اوهلر از آلمان شکست خورد و با توجه به حضور اوهلر در دیدار فینال وی در گروه بازنده ها ابتدا با نتیجه 9 بر 6جوزف راو از آمریکا را شکست داد.، اما در دیدار بعد با نتیجه 12 بر 2 مقابل فیلیکس بالدوف از نروژ شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن 59 کیلوگرم حمید سوریان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ابراهیم لابازانوف قهرمان روسیه در سال 2015 با نتیجه 4 بر 4 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل آندره برگ نروژی، سوریان از دور رقابت ها کنار رفت.

در همین وزن محسن حاجی پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم البیک تاژیف از بلاروس را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد.، اما در دور بعد با نتیجه 7 بر 10 مقابل هامت رستم از ترکیه مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل آنگلوف بلغاری، حاجی پور از دور رقابتها کنار رفت.

در رقابت های چهار وزن دوم و پایانی امروز یکشنبه، محمد علی گرایی و مهدی زیدوند در وزن 66 کیلوگرم و شهاب قوره جیلی و مهدی نوری در وزن 130 کیلوگرم به مصاف رقبای خود می‌روند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *