تور بزرگ داعش در اینترنت

16:34 - 03 مرداد 1394
کد خبر: ۶۱۸۸۵
خبرگزاری میزان : رئیس اف.بی.آی می‌گوید حساب‌های توئیتر داعش نزدیک به ۲۱ هزار مخاطب انگلیسی زبان دارند، که صدها یا هزاران نفر از آنها ساکن آمریکا هستند.
به گزارش  گروه فضای مجازی به نقل از  جام نیوز، رئیس پلیس فدرال آمریکا (اف.بی.آی) می‌گوید فعالیت‌های عضوگیری داعش در اینترنت، به مراتب خطرناکتر از فعالیت‌های القاعده است.
 
"جیمز کومی" که در یک کنفرانس سالانه امنیتی سخن می‌گفت، هشدار داد که گروه افراطی داعش فعالیت‌های خود در رسانه‌های اجتماعی را گسترش داده است و افزود: «داعش تور بزرگی انداخته است تا معتادان سست عُنصر و شرور را به دام اندازد.»
  
رئیس اف.بی.آی همچنین گفت حساب‌های توئیتر داعش نزدیک به ۲۱ هزار مخاطب انگلیسی زبان دارند، که صدها یا هزاران نفر از آنها ساکن آمریکا هستند.
 
به نوشته سایت صدای آمریکا، پلیس فدرال آمریکا برای تحقیق درباره افرادی که ممکن است به افراط گرایی گرایش پیدا کنند و بخواهند دست به حمله‌های تروریستی بزنند، صدها پرونده تشکیل داده است.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *