اصولگرایان باید میان خود رحمت و مروت داشته باشند

5:05 - 04 مرداد 1394
کد خبر: ۶۱۸۸۳
خبرگزاری میزان: قائم‌مقام حزب پایداری بابیان اینکه برخی شیاطین هستند که نمی‌خواهند بگذارند اصولگرایان به وحدت برسند، گفت: اصولگرایان باید میان خود رحمت و مروت داشته باشند ضمن اینکه با شعار نمی‌توان کسی را اصولگرا دانست.
اصولگرایان باید میان خود رحمت و مروت داشته باشندبه گزارش گروه سیاسی ، صادق محصولی قائم‌مقام حزب پایداری در اجلاس دبیران استانی حزب موتلفه اسلامی  با اشاره به تعریف اصولگرایی اظهار کرد: اصولگرایی یعنی شریعتمدار بودن و همه کارها در همه حوزه‌ها از جمله سیاست و اقتصاد و فرهنگ و اجتماع و … را بر اساس شریعت عمل کنیم.

وی افزود: برای مشخص شدن دوست و دشمن باید مبنا و ملاک و شاخص شریعت باشد. اگر کسی ادعای اصولگرایی دارد باید دید تا چه اندازه بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل می‌کنند.

قائم‌مقام حزب پایداری تصریح کرد: اصولگرایی در مقابل اسلام آمریکایی تعریف می‌شود و شاخص‌ها و محورهای اسلام آمریکایی را امام (ره) و رهبری تبیین کرده‌اند اصولگرایی صرفاً ادعا نیست بلکه در عمل باید اصولگرایی را ثابت کرد و فقط با شعار نمی‌توان کسی را اصولگرا دانست.

وی یادآورشد: اصولگرایان باید سعی کنند اصول و ارزش‌های اسلام را پیاده کنند و نظر اسلام نیز همین است. برای پیاده‌سازی اصول اسلام باید مجاهدت کرد و از مال و جان خود گذشت.

قائم‌مقام حزب پایداری تاکید کرد: اصولگرایان باید میان خود رحمت و مروت داشته باشند. نباید بگذاریم نظرات امام (ره) و رهبری تحریف شود برخی به دنبال این هستند که راحت‌طلبی را جای مجاهدت و استکبارستیزی جایگزین کنند.

محصولی با بیان اینکه باید ببینیم شریعت اسلام چه می‌گوید و آن را پیاده کنیم. ممکن است عده‌ای ما را افراطی بخوانند اما مهم نیست، عنوان کرد: تندرو و افراطی و یا کندرو در مقابل پیاده کردن اسلام و شریعت اسلام مشخص می‌شود. هرچه دین مبین اسلام می‌گوید درست است و غیرازآن افراط‌وتفریط است.

محصولی گفت: ضرورت دارد برای اینکه اصولگرایان به هدفشان که اجرای احکام الهی و شریعت اسلامی است برسند دست در دست هم باشند. هدف ما پیاده کردن اصول و حاکمیت ارزش‌ها است. همه باید به دنبال وحدت اصولگرایان باشیم.

قائم‌مقام حزب پایداری با اشاره به جلسات مشترک موتلفه اسلامی، ایثارگران و پایداری اظهارکرد: جلسات سه جانبه بسیار پر بار و پربرکتی تشکیل‌شده است. ما در اصول ثابت هستیم و این مسیر را ادامه خواهیم داد. برخی شیاطین هستند که نمی‌خواهند بگذارند اصولگرایان به وحدت برسند.

محصولی بیان کرد: موتلفه اسلامی تلاش های بسیاری برای وحدت اصولگرایان انجام داده و ما نیز این سیاست را که به دنبال مجلسی اصولگرا هستیم اما یک نفر از ما نباشد را قبول داریم.
وی افزود: مجموعه اصولگرایان جلسات خوبی با هم داشته‌اند و به پیشرفت‌های خوبی رسیده‌ایم و امیدواریم به وحدت نهایی برسیم.

محصولی یادآورشد: آیت‌الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت‌الله موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز و آیت‌الله مصباح در رأس وحدت اصولگرایی قرار داشته و نقش پدری دارند و فصل الخطاب انها هستند. ما بر وحدت اصولگرایان تأکید داریم.

وی با اشاره به مواضع حزب پایداری که برخی‌ها آنها را افراطی می‌خوانند گفت: در حزب پایداری نیز امکان اشتباه وجود دارد و ما خود را بری از اشتباه نمی‌دانیم زیرا معصوم نیستیم اما اینکه برخی دوستان یکسری از جریان‌های اصولگرایی را تندرو و یا کندرو معرفی می‌کند برای ضربه به وحدت است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *