رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جلاد داعش نگران از دست دادن سرش است

15:33 - 03 مرداد 1394
کد خبر: ۶۱۸۶۲
خبرگزاری میزان : "محمد امواضی،" شهروند انگلیسی، پس از پیوستن به گروه تروریستی داعش چندین بار در فیلم‌های گردن‌زنی اتباع غربی حضور یافت و شخصا سر "استیون ساتلوف،" خبرنگار آمریکایی – اسرائیلی، "جیمز فولی،" خبرنگار آمریکایی، و "الن هنینگ،" امدادرسان انگلیسی، را از بدن جدا کرد.
گروه فضای مجازی : این تروریست 26 ساله که اصالتی کویتی دارد در چند هفته اخیر کمتر در فیلم‌های اعدام داعش حاضر شده است. یک منبع نزدیک به "جان داعشی" فاش کرد وی به شدت نگران آینده خود نزد این گروه تروریستی است زیرا به محض آنکه سرکرده‌های داعش احساس کنند او دیگر کارایی لازم را ندارد، بدون معطلی سرش را از بدن جدا می‌کنند. "محمد امواضی" حتی نسبت به حسادت دیگر هم‌کیشان خود نیز ابراز نگرانی کرد و گفت: پس از حضور در چند فیلم اعدام به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شدم و با توجه به مورد پیگرد قرار گرفتن از سوی نهادهای مختلف امنیتی در سراسر  جهان و حسادت دیگر اعضای داعش، ممکن است دیگر برای این گروه مفید نباشم. به همین دلیل ممکن است به سرنوشت قربانیانم دچار شوم.


جلاد داعش نگران از دست دادن سرش است/عکس

جلاد داعش نگران از دست دادن سرش است/عکس

جلاد داعش نگران از دست دادن سرش است/عکس

منبع : نامه نیوز

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *