روحانی یکشنبه میهمان مردم کردستان است/ سامانه ۱۱۱ آماده دریافت نقطه نظرات مردم

15:22 - 03 مرداد 1394
کد خبر: ۶۱۸۴۲
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس‌جمهوری کشورمان در بیستمین سفر استانی روز یکشنبه هفته آینده به کردستان می‌رود.
روحانی یکشنبه میهمان مردم کردستان است/ سامانه ۱۱۱ آماده دریافت نقطه نظرات مردم

به گزارش، حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان در بیستمین سفر استانی روز یکشنبه (4 مردادماه) به استان کردستان سفر می‌کند.

در جریان این سفر نیز تعدادی از وزرا، معاونین رییس جمهور و مدیران بنگاه‌های بزرگ اقتصادی دولتی و غیر دولتی رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

رئیس‌جمهور در سنندج و در محل استادیوم استقلال با مردم دیدار عمومی خواهد داشت و سپس با برگزیدگان دانشگاهی، خانواده شهدا و ایثارگران، نخبگان فرهنگی و هنری کردستان، روحانیون و فعالان اقتصادی ملی و استانی دیدار می‌کند.

مردم شهر سنندج و سایر شهروندان استان کردستان می‌توانند با شماره تماس 111 که سامانه ارتباط مردمی دولت نام دارد تمام درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولان دولتی درمیان بگذارند. ستاد سامانه ارتباط مردمی ریاست جمهوری هم اکنون در استان کردستان راه اندازی شده و آماده دریافت تمام نقطه نظارت مردم است.

همچین تعدادی از وزرا و معاونان رئیس جمهور به عنوان نمایندگان دولت برای پیگیری مشکلات مربوطه و دیدار با مردم و دریافت نقطه نظرات آنها به برخی از شهرستان‌های استان کردستان سفر می‌کنند.

پیش از انجام این سفر نیز جلسه کارگروه توسعه و سرمایه گذاری کردستان با حضور محمد نهاوندیان رییس دفتر رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، استاندار کردستان، مدیران شرکت‌ها و هلدینگ‌های اقتصادی دولتی و عمومی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و شماری از مدیران دستگاههای اجرایی در پاستور تشکیل شده بود تا مهم‌ترین و ضروری‌ترین تصمیمات برای توسعه استان کردستان گرفته شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *