تنها راه مقابله سران عرب با ایران

15:31 - 03 مرداد 1394
کد خبر: ۶۱۸۴۱
خبرگزاری میزان: «جان کری گفته مقابله با ایران بدون اینکه سلاح هسته ای داشته باشد آسانتر است تا اینکه خواسته باشیم با داشتن سلاح هسته ای با این کشور مقابله کنیم.»

به گزارش گروه فضای مجازی ؛ سایت شبکه العربیه گزارش داد: «بعد از سخنرانی رهبر عالی ایران در خطبه عید، مشخص شد که سیاست های ایران در منطقه بعد از توافق تغییر نخواهد کرد. به دنبال آن بود که جان کری سر صحبت را درباره«ایران بعد از توافق» باز کرد.»

سایت شبکه العربیه در ادامه گزارش داد:«جان کری گفته مقابله با ایران بدون اینکه سلاح هسته ای داشته باشد آسانتر است تا اینکه خواسته باشیم با داشتن سلاح هسته ای با این کشور مقابله کنیم. این سخن جان کری بسیار دور است از آنچه که در ذهن اعراب می گذرد.»

این سایت خبری در ادامه افزود: «اعراب از سلاح هسته ای ایران واهمه ندارند. تجربه نشان داده در دوره معاصر کسی از این سلاح علیه دشمن استفاده نخواهد کرد؛ منتهی اینکه ایران با نفوذ روزافزون خود در منطقه نگرانی هایی برای اعراب به وجود آورده است.»

 سایت خبری العربیه در ادامه اظهار داشت: «به طور قطع خود اوباما و سیاستمداران آمریکا به این مسئله واقف اند که توافق هسته ای دست ایران را برای نفوذ بیشتر در منطقه بازخواهد گذاشت. از همین جاست که باید اعراب به فکر چاره ای باشند.»

این سایت خبری در پایان خاطرنشان کرد: «نفوذ را باید با نفوذ و تهدید را باید با تهدید جواب داد. اعراب در یک صورت می توانند با ایران مقابله کنند آن هم با اقدامات تند و خشونت آمیز  و مقابله در میدان های مختلف. در این صورت است که می توان تهدید ایران را پاسخ داد.»

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *